Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldreis voorbereiden geld, lakenzak, klamboe en doekje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldreis voorbereiden geld, lakenzak, klamboe en doekje

Hilde, wat een prachtig verhaal en een heerlijke voorbereiding. in welke stad/gemeente gaan jullie trouwen?
Even voor mijn beeldvorming: je moet je zadel eraf halen om bij het reservegeld te komen?? Ik ben niet zo handig maar wie weet moet mij dit ook lukken.
En die lakenzak? Welke heb je? Ik heb een zijden, maar hoor nu regelmatig dat die erg kwetsbaar is bij de voeten.
In ieder geval alvast veel plezier en geluk in jullie verdere leven en ik hoop een foto te zien van de plechtigheid.
Gr Anja
Hoi Anja,

Geld;
pvc buis
Afbeelding
Geld over de lange kant rollen. Het is een beetje freubel werk, maar het lukt wel. Daarna dichtplakken. Vervolgens de zadelpen losdraaien en het buisje erin stoppen. Dus ja, je moet de zadelpen eruit halen voordat je bij het geld kunt.

Lakenzak; Ik heb zelf ook een zijde lakenzak gehad. Deze had ik na twee vakanties al kapot getrappeld met mijn voeten. Eerde in dit draadje kwam er al een goede oplossing. De lakenzak zelf maken en bij het voeteneind een stevigere stof gebruiken.
Afbeelding

Enne trouwen doen we in Den Bosch. We wonen nu de maand voor vertrek in Oss, om praktische reden gaan we gewoon lopen naar de feest locatie. Dus helaas geen bruidspaar op de fiets..