Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zo kan het ook - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

zo kan het ook

Inderdaad knap. Ik ga zijn tocht wel even volgen. Persoonlijk was ik waarschijnlijk wel voor een nieuwe/goede fiets gegaan.
Henk fietst nog altijd stug door, en is inmiddels in het oosten van Turkije aangekomen.
Dit is zijn laatste blog, maar op Facebook meldde hij van de week al dat hij in Trabzon was aangekomen. Daar gaat hij een paar dagen rusten en achter een visum voor Iran aan.
Ik kreeg vanmorgen bericht van hem dat hij weer gepost heeft. Hebben jullie zijn filmpjes ook gezien? ik heb ze ook met mijn schoonouders van in de 80 (ook Alblasserdammers) bekeken. Ze snapten niet dat Henk dit leuk vindt, maar hebben wel waardering.
Sinagapore is dichterbij
http://henkvandillen.net/nl/
Topic opgeschoond van kibbelende en niet relevante bijdragen. Dit heb ik vrij rigoureus gedaan om niet beschuldigd te worden van voorkeuren.

Jullie kunnen een nieuwe poging wagen tot het zinvol bijdragen aan dit topic.
Schrijf iets waar Henk trots op zou zijn :wink:
Een zinvolle bijdrage in Kletspraat is een hele opgaaf. Maar: ik heb Henks Facebookpagina "geliked". Is mooi om te volgen wat hij doet. Op wat voor fiets dan ook :wink:
Henk hiero hoorbaar.
Marko schreef:Henk hiero hoorbaar.
Bedankt vor de update,
Na alle doorspuilen van
-Tweijfelachtige Guinees recorden – bijv cycle around the world, of 1 jaar cycling record.
-Enrorme reclame, sponsors

Eindelijk hebben wij een gewoon jonge met een gewoon fiets, geen twijfelachtige sponsors en helpers “rijden achter de motor/bus etc.” geen doping ofzo, geen 10 reserve fietsen, geen special voedingen, hotels, prive artsen, mechanics , etc.

Ik ben trots dat hij een Nederlander is. Over de top sporters resultaten of een Guiness recoder met milionen budget heb ik serieuze twijfel.
Ik geloof dat de link naar zijn site al eerder genoemd is, maar voor de vergeetachtigen of nieuwelingen in dit topic nog maar een keer.
Ik vind het heel mooi wat hij doet. Er zijn momenten geweest dat hij het moeilijk had, en daar komt hij ook gewoon voor uit. Of hij zelf altijd zo blij was met zijn keuze voor een tweedehands fiets van niet heel denderende kwaliteit waag ik te betwijfelen, maar dat het wel kan toont hij hiermee wel aan.
Ik weet dat Marko het in een ander topic ook al meldde, maar hier moet toch ook nog even genoemd worden dat Henk in Singapore is aangekomen.
Het einde van een memorabele tocht. Het laatste deel van de tocht heeft hij nog niet beschreven, maar op zijn site vind je hier de een-na-laatste etappe.