Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Werkloze vrouw fietst wereld in 144 dagen rond... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Werkloze vrouw fietst wereld in 144 dagen rond...

Polling schreef:Maar dit is een wereldfietsersforum, en je kan veel zeggen, maar niet dat zij geen wereldfietser is. ;-)
Binnen deze vereniging gaan we uit van de statuten:
Statuten art. 2.1
Wereldfietsers zijn reizigers die de wereld per fiets willen ontdekken en verkennen
Enorme prestatie natuurlijk. Als ikzelf 200 km fiets vindt ik dat al heel wat, en dan 144 dagen achter elkaar. Zal ook wel strak gepland zijn met die zeven vluchten in de route.
Ik vindt wel die Guinness World Record regels voor dat "de wereld rond" fietsen wat vreemd. Klaarblijkelijk gaat het er voornamelijk om
18 000 mijl (28 968 kilometer), in één richting en door twee antipodische punten op aarde te fietsen.
Een aardig groot stuk in Azië op haar route dat gefietst had kunnen worden mag op die manier per vliegtuig afgelegd worden:
Afbeelding
Voor diegene die zin heeft: iedereen kan meedoen aan de wedstrijd.
Mevrouw deed mee aan de "Supported" categorie, maar voor de die-hard-wereldfietsers is er er ook een "Solo" categorie.
Ave Gone schreef:
Polling schreef:Maar dit is een wereldfietsersforum, en je kan veel zeggen, maar niet dat zij geen wereldfietser is. ;-)
Binnen deze vereniging gaan we uit van de statuten:
Statuten art. 2.1
Wereldfietsers zijn reizigers die de wereld per fiets willen ontdekken en verkennen
Hoog tijd voor een strenge ballotagecommissie en afsluiting van het forum voor niet-leden.
Ik vindt het een geweldige prestatie en als ik een charitatieve instelling zou zijn dan zou ik haar graag als fundraiser willen hebben...€ 45.000 sponsorgeld binnenhallen na 2500 (2500!) potientele sponsors aangeschreven te hebben (als ik dit juist interpreteer) voor een solo tour.... Als kickstarter project weet ik zo net nog niet of dat zou lukken....

Walter