------------alegre schreef:Hallo allen die een reactie hebben gegeven,
Wat kan een vraag te weeg te brengen
Ik heb idd wel besloten, zoals ik al eerder had gedacht te gaan doen, niet alleen naar Sri Lanka te gaan.
Ik vind bekeken worden en nagestaard worden erg onprettig en dat geeft me ook een ongemakkelijk gevoel. Waardoor je je niet vrij voelt om alleen naar het strand te gaan, ergens iets te gaan eten enz.
Ondanks men daar toch bij Awol geen ervaringen mee had.
Wel prettig te lezen dat men eerlijk vertelt, hier op het forum, hoe men het heeft ervaren.
Natuurlijk kan je overal vakantie te laten gebeuren, heb ook bewonderingen voor de dames die alleen demwereld over fietsen.
Eerts een ' veilig' land fietsend verkennen. Woe wat er daarna volgt.
Dan de vraag: ik kreeg de tip van Bert voor de route ' de onthaasting' van Awol.
Dat liijkt me idd een mooie rit. Of Noord Thailand. Of Twee Stromen route.
Allen noord thailand.
Tips, ideeen, accomodatie, stopplaatsen, niet te vergeten te fietsen paadjes ed zijn welkom.
Jose: ik heb laos luang pabrang, vientiane al bezocht. Zo ook cambodja.
Het zuiden van Laos niet.
OmeGerrit: wat was jullie route?
Awol ligt wat uit de buurt: ik woon in zeeland en zij zijn gevestigd in amersfoort.
Benieuwd,
Alvast bedankt weer voor jullie reacties.
Astrid die gauwmmag beslissen, tijd dringt....
rustig en relaxed en
Bangkok naar Pukhet (met of zonder AWOL)
-die route kun je prima alleen, genoeg accommodatie
-maagdelijke stranden, mooi binnenland (ook door Natuurlparken), eilandjes, en dan keus langs weststrand of weer binnenland en nauwelijks klimmen
-vanaf Pukhet makkelijk terugvliegen, bovendien is er bedrijfje dat fiets vakkundig verpakt voor een handvol euros
Robw