Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2014, locatie is bekend! en data ook! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2014, locatie is bekend! en data ook!

Tot nu toe zijn we met 25 personen, 9 in de hut, 16 kampeerders. Niemand meer op de reservelijst voor hut.
Alle deelnemers hebben info + routes per mail ontvangen, mocht je mee willen geef je even op per mail dan zal ik je de info toesturen.
Wie op zondag wil doorfietsen richting Kampen/polder. Het pontje in Genemuiden vaart niet op zondag.
Ter info:

Tussen 18 en 26 oktober word er aan spoor gewerkt tussen Dieren en Zutphen,er rijden bussen op dit stuk!
Via Utrecht - Amersfoort - Zwolle lukt wel!

Groetjes

Henk
Henk, dank voor de informatie betreffende NS.

Er hebben zich nog wat kampeerders aangemeld, we zijn nu met 32 fietsers.

2 mensen hebben zich inmiddels opgegeven om uit eten te gaan, wel onder voorbehoud dat de groep " uit eters" groter wordt.
Wie wil nog meer uit eten?
http://www.hofvanoldeberkoop.nl/
Ja, ik wil wel uit eten gaan.
Ik meld me ook aan voor het kamperen op vrijdag

Mijn plan is om vrijdag de trein te nemen naar Lelystad en van daaruit naar Steenwijk te fietsen.
Misschien zijn er mensen die mee willen fietsen op vrijdag?
Dan kunnen we bv om 13.00 afspreken bij station Lelystad.

Ik ga niet mee uit eten

groet, Anke
Ik zal er ook bij zijn dat weekend. Kan helaas door m'n werk niet vrijdagavond al aanwezig zijn. Dus zaterdag zeer vroeg uit de veren. M'n trein komt 9.45 of 10.15 aan.

Tot dan!

Ruud
Afgelopen 2 dagen hebben wij op de Bekhofschans gekampeerd, hierdoor zag ik een " fout" in de knooppunten route.

De camping ligt tussen knooppunt 28 en 30 maar als je de knooppunten volgt kom je uit bij 30 en kom je niet langs de camping.

Wat je wel doet :arrow:
Bij knooppunt 28 volg je 30, na 100 m gaat de 30 linksaf, dit doe je niet!
Je vervolgt de weg, 1e links en dan is de camping meteen 1e aan de rechterhand.

Ik stuur alle deelnemers nog een duidelijk plattegrondje.

De camping is geweldig! De hutten zijn prachtig! Alleen bij toiletgebouw brandt een lamp, verder is het aardenacht! Komt mooi uit, 25-10 is het de nacht van de nacht.
Neem een lampje mee :idea: Hutten beschikken wel over licht.
Anke, ik ben ook van plan vanaf Lelystad naar de camping te fietsen. Ik zal ook om 13 uur bij het station zijn dan.
Er is een plekje vrij gekomen in de hut, komend weekend bij de Huttentocht. Heeft er iemand interesse? Zeker nu het weer toch lijkt om te slaan :-D...
Zonnewende schreef:Er is een plekje vrij gekomen in de hut, komend weekend bij de Huttentocht. Heeft er iemand interesse? Zeker nu het weer toch lijkt om te slaan :-D...
De vrijgekomen plek is weer bezet! :D
Mooie route hoor, zeker zondag. Ik zal naar jullie zwaaien :-) Ik woon op een km van de Hunebedden van Havelte waar de route langs loopt. Let wel op voor idioten met crossmotoren, die vinden namelijk dat ze daar ook rechten hebben terwijl het er verboden gebied is en lang niet iedereen houdt zich er aan.
Overigens ligt er bij Knooppunt 10 net voorbij de Hunebedden aan de linkerkant een gezellige en betaalbaar eet/koffie/theetentje voor de liefhebbers. http://www.theehuis-hunebed.nl/
En laat ik nou afgelopen weekend 500 meter verderop van dit theehuis overnacht hebben in het Hunehuis. (Naar mijn mening de mooiste Nivon locatie).
in het weekend Dwingelerveld en Drents Fries Wold rondgefietst met de velden rond Havelte als verbindingsstuk.
Een mooi gebied met een rondje van 140km.
jasmon schreef:En laat ik nou afgelopen weekend 500 meter verderop van dit theehuis overnacht hebben in het Hunehuis.
Als je daar voor de deur om 8.30u iemand zag lopen met 2 levensgevaarlijke uitziende Teckels was ik dat :)
Marjan schreef:2 mensen hebben zich inmiddels opgegeven om uit eten te gaan, wel onder voorbehoud dat de groep " uit eters" groter wordt.
Wie wil nog meer uit eten?
Ik wil ook wel mee uit eten!
Rob de Waal schreef:
Marjan schreef:2 mensen hebben zich inmiddels opgegeven om uit eten te gaan, wel onder voorbehoud dat de groep " uit eters" groter wordt.
Wie wil nog meer uit eten?
Ik wil ook wel mee uit eten!
Omdat de groep uit eters nog steeds op 2 bleef haken heeft 1 besloten te gaan koken, de ander besluit zaterdag hoe en wat.
Ik pb je even Rob.
hoi Marjan en anderen,
Wij willen zaterdag en zondag ook graag meefietsen. Nemen eigen tent mee.
Voor ons is het grotendeels een thuisfietsreis. We wonen vlakbij station Steenwijk.
Je bent welkom vrijdagavond voor een borrel en voor wie binnen wil slapen (droog): we hebben genoeg ruimte in huis (reserveren niet per se nodig).
adres: het Garnizoen 26, 8332 GE Steenwijk (300 m van achterkant station), tel 0629081237, jwvandalen64(at)gmail.com

Jan Willem en Nancy
Wij hebben een leuk weekend gehad. Prachtige routes, leuke mensen en een voortreffelijke organisatie. Marjan (en Wim) bedankt.

Hier zijn nog enkele lichtbeelden te zien. Ik heb ze wat verkleind om de bandbreedte te beperken. Mocht je een 'grotere' versie willen hebben, stuur me dan even een PB.

Afbeelding
Marjan, ik heb de foto's van Hans bekeken. Annelies zei het al.De route, het licht en de luchten waren prachtig. De camping die je hebt uitgekozen was top. Ik kom er zeker weer. De tocht staat klaar op mijn GPS voor volgend jaar.
Voor mij was het een goede eerste oefening. Vanmorgen liep ik als een Kievit, zoals t hoort.
Bedankt!
Jos Kievit
Wat heerlijk Jos dat het goed is gegaan met je knie, hartstikke fijn dat je er bij kon zijn!
Het was een heerlijk weekend, af te lezen van Hans zijn mooie beelden.
Zo heb ik op Facebook ook al heel wat mooie plaatjes gezien.

Fijn dat jullie erbij waren, zonder deelnemers geen fijne tocht!
En wat troffen we het met het weer, en s nachts de heldere sterrenhemel.