Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee, ik heb ze nog niet, kosten in Duitse webwinkels tussen 60 en 70 euro. M-gineering heeft voor twee tientjes een alternatief van Sunrace, dat is ook wel aantrekkelijk voor dat geld. Shimergo heb ik even onderzocht. 11 speed shifters (goedkoopste kosten 140 euro) schakelt blijkbaar met 9 speed shimano derailleur/cassette. Maar ook weer net niet helemaal: over het hele bereik loopt de afwijking op ruim een millimeter. In jouw ervaring werkt dat feilloos? Ik vindt het wel interessant, maar dan kan ik ook gewoon voor Shimano STI kiezen, die pakken toch net wat lekkerder vast is mijn ervaring.JaapG schreef:Heb je de Dura-ace verstellers al? Zo nee, waar ga je die dan kopen, ik kan ze zo snel niet vinden?
En als je ze koopt zullen ze niet goedkoop zijn, dan is een Shimergo setup goedkoper denk ik.
Ik heb ze nu ook en bevalt prima. maar misschien kies ik wel voor chromoplastics. Qua prijs maakt het nauwelijks uit. Het verschil is me ook niet volledig duidelijk, dacht dat ze hetzelfde bevestigingsmateriaal hebben.Waarom kies je voor de bluemels? Heb ik ook en bevallen me prima, maar de rest van dit forum gebruikt de chromoplastics geloof ik (of nog veel duurdere rvs varianten).
Oeps, Salsa bedoel ik inderdaad. De Cow Bell leek me een mooi compromis tussen racestuur en mtb-drop bar.Het is trouwens een Salsa Cowbell, niet een Surly. Waarom geen woodchipper die wat verder uit elkaar staat? Geeft meer controle off-road, maar je moet er van houden. En zo zijn er nog wel meer sturen in deze categorie.