Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsertrektocht in het Hemelvaartweekend

Ik heb me ook aangemeld. De langzame mens moet een keer de snelle zijn :-) Ik krijg nu al trek in asperges. We moeten oma meenemen op de fiets. Hebben ze ook asperges in spaggeroni zakken. Wel zo makkelijk.
Tot de fietstocht.
Gudy

Hoi Leon,
Yep, we doen mee. Leuk stukkie fietsen. Heb voor de gelegenheid gelijk maar twee nieuwe fietsen "aangeschaft". Ik weet niet of we 4 dagen meefietsen. De fietstocht van de wf valt samen met onze eigen fietsplannen. Maar een dag of 2 moet in ieder geval lukken. We zien het wel tijdens de tocht.
Leon, neem je je camera mee??
Groet,
Marco en Lisette

PS: die asperges hoeven voor mij niet perse. pannetje macaronie doet het ook altijd goed

Op de site www.asperges.nl staat een basisrecept. Verder vermeldt die site iedere week een nieuw recept van de week.

Hi Marco (en Lisette),
Leuk dat jullie ook een stukje mee fietsen. Hebben we weer tijd om bij te kletsen. Ben namelijk erg benieuwd naar jullie plannen!
Groet,
Rena :wink:

ps: Macaroni vind ik ook goed.... als het maar klaar staat bij aankomst (hahaha)

Hoi Leon,

Veel mensen zijn altijd nieuwsgierig wie er meegaan.
Wil jij de voornamen in een berichtje op het forum zetten?

Groeten, John.

johntelleman schreef:Hoi Leon,
Veel mensen zijn altijd nieuwsgierig wie er meegaan.
Wil jij de voornamen in een berichtje op het forum zetten?
Groeten, John.
Hoi John,
Dat lijkt me eerlijk gezegd net iets teveel van het goede; het forum is immers openbaar.
Maar ik kan je wel vertellen dat er veel bekenden komen maar ook een aantal mensen die nieuw zijn in deze club. Bovenaan het eerste bericht kun je altijd zien hoeveel mensen zich hebben aangemeld en wat de m/v-verhouding is.
Wel zal ik de deelnemers kort van tevoren een mail sturen met een lijst.
Tot dan blijft het een verrassing, goed?
Groeten,
Leon

Verrassingen zijn altijd leuk, dus waarom het dan toch nog verklappen vlak voor de Hemelvaart?! Leuk dat er ook nieuwe mensen meegaan. Ik kijk er al naar uit!!!

Groet,
Rena :wink:

Oh ja, ik neem ook nog een nieuwe mee. Een Nederlandse Pakistaan!

he mensen, hebben jullie eindelijkeens een jaartje rust...
ik kan niet mee. ben ziek en het zal nog wel ffies duren...
jammmmeeeerrrrrrrr maar veel plezier...

zie jullie weer... byeybye nathalie

Marco Meijerink schreef:Hoi Leon,
Yep, we doen mee. Leuk stukkie fietsen. Heb voor de gelegenheid gelijk maar twee nieuwe fietsen "aangeschaft".

Wat een luxe!! :)

Veel plezier allemaal!

El & El

Nu al 22 deelnemers!!!! Dat worden minstens 2 groepen, waarschijnlijk 3: de snelle groep, de onverharde groep en de asperges en terrassengroep. Ik neem mijn dunschiller mee. De asperges moeten een uur in het water, voordat ze op het vuur gaan. Dus meteen bij aankomst op de camping in het water. Jammer dat Leon als kind van de streek in zijn jonge jaren al te veel asperges heeft moeten eten.

bert sitters schreef:... asperges en terrassengroep. Ik neem mijn dunschiller mee. De asperges moeten een uur in het water, voordat ze op het vuur gaan. Dus meteen bij aankomst op de camping in het water. Jammer dat Leon als kind van de streek in zijn jonge jaren al te veel asperges heeft moeten eten.
Na aankomst op de camping stop ik Bert onder een koude douche en beperk mijn dieet tot eenvoudige gerechten als dingen als gazpacho, in olijfolie gebakken aubergines met lavendelsaus, aardappel-spinazieschotel met zalm, polenta met olijventapenade, bucatini con pesto alle Trapanese, amuses-geule van auberginekaviaar en als toetje roquefort met gebakken peer en gekarameliseerde walnoten.
Maar een hap asperges van iemand anders neem ik als geste vast wel aan hoor! :lol:
Groetjes,
Leon
Hey Nathalie, wat jammer dat je niet meegaat; hey, en als je nou met Leon mag meeeten, klinkt wel aardig wat hij gaat koken... daar knap je misschien wel van op !

Leon, ik las 22 deelnemers, m / v 60 / 40
Als dit hetzelfde is als 40 procent, wat toch zo is nietwaar , dan kom ik op ff rekenen hoor , ehhh, 10 procent van 22 is 2,2. Dit maal 4 is 8,8 ...
Begrijp ik dan goed dat er 8,8 vrouwen meegaan ???

Even gek of misschien nog gekker is dan het aantal mannen, 22-8,8 = haha, ff me rekenmachine derbij pakken hoor, ik zou hier op het forum geen flater willen slaan, = dus 13,2...

Mmm, 9 vrouwen waar er 1 geen arm ofzo van heeft kan ik nog wel geloven maar wie is dan die man van 0,2 ???

Wie oh wie :idea: helpt deze rekenkundig in de war zijnde fietser die ondanks deze vreemde gang van zaken heeel veel zin heeft in weer eens een te gekke hemelvaart !!!

Hi Lars,

IK HEB ALTIJD AL GEWETEN DAT JE EEN REKENWONDER BENT!!!!! Hahahaha, dat doet een mens goed op de vroege ochtend op 't werk...

Groet,
Rena :wink:

he lars, kan het neit helpen... jullie zouden niet blij worden als je me de hele weg mag duwen.. kkomt wel weer... er zijn dit jaar gelukkig nog meer tochten...
maar het ete n van leon klinktr inderdaad verleidelijk...

ennu, ik zou me rekenwerk nog es nakijken als ik jou was....

nathalie
Hey Nathalie, tja, wel jammer dat je niet meegaat hoor. Maar zoals je zegt, er zijn en komen nog meer tochten.
Ook ben ik heel erg benieuwd waar dan mijn rekenfout ligt...weet jij het dan ?
Hou me niet langer in spanning en zeg het !!!! Ik kom er echt niet uit, hahaha. ( kon haast niet slapen van al die doormidden gehakte mensen, brrrr )

Hahaha, doei doei

Ha die Lars volgens mij is jouw rekenvraagstuk inmiddels al weer achterhaald. Ik schat zo in dat zich inmiddels tal van nieuwe deelnemers hebben aangemeld, dat nieuwe berekeningen noodzakelijk zijn.

Ja Lars en voor een rekenwonder als jij zal de uitkomst wel weer fenominaal zijn!! Hahahaha... vergeet je rekenenmachine niet mee te nemen tijdens de fietstocht... hahahaha

Ik heb een rekenmachine op m'n Garmin Vista, mag ik nu ook mee:)

Ik speel met de gedachte ook te komen, lijk me wel gezellig!
Als het weer een beetje goed is zou het wel meehelpen mijn keus te maken:)
Als het net zo gezellig of gezelliger is als het off-the-road weekend van vorig jaar september gaat het helemaal goed komen!
Drukker is het in ieder geval zie ik al 8)

EDIT: net een mail naar Leon gestuurt om aan te melden voor de trektocht, kijk er nu al naar uit:)

Hoi Cubeman,

Het Hemelvaart weekend is zo'n beetje het gezelligste weekend van het hele WF jaar.
Zeker als het mooi weer wordt, scoort het 100% op de gezelligheidsschaal.
Bert gaat ook mee met zijn asperge recepten, en hopelijk ook weer een aantal smeuiige voordrachten als we op in een bedevaartsplaatsje belanden.

Groeten, John.