Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voorjaarsweekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Voorjaarsweekend

Beste Maaike en Jarno,

De ledenvergadering begint zondag ongeveer om 10:30.

Maar het weekend duurt veel langer en zijn veel andere, ook leuke onderdelen zoals een fietstocht, dialezingen, DVD's met spannende tochten, en natuurlijk veel gezelligheid met lotgenoten.

Groeten en tot het weekend,

John.

O ja !!!!!!!

De vergadering hopen we te beindigen om ongeveer 12:00, dit geeft voldoende gelegenheid om weer naar huis te fietsen/reizen.

Groeten, John.

Joepie !!!!!

Nog even en voorjaarskampeerweekend begint !!!

Volgens de traditie hebben we op de zaterdag een fietstocht.
Wie o wie heeft er zin om een groepje te leiden?
Met mooi weer kunnen het wel eens drie groepjes worden, ik dacht aan een terrassenploeg, kilometervreters en ATB.
Er zijn rond Leersum mooie ATB routes, dus mogelijkheden zat.

Ik hoor het wel !!!!

Groeten, john.

johntelleman schreef:Beste Maaike en Jarno,

De ledenvergadering begint zondag ongeveer om 10:30.

Maar het weekend duurt veel langer en zijn veel andere, ook leuke onderdelen zoals een fietstocht, dialezingen, DVD's met spannende tochten, en natuurlijk veel gezelligheid met lotgenoten.

Groeten en tot het weekend,

John.
Dat geloof ik van harte John, maar de rest ga ik niet bijwonen. En ik wilde dus voor de vergadering even langskomen.
De vergadering hopen we te beindigen om ongeveer 12:00, dit geeft voldoende gelegenheid om weer naar huis te fietsen/reizen.

dag john,
heb het plan om vrijdagavond langs te komen fietsen, moet wel op zondag om 12.00 uiterlijk weg...

tot gauw! hoop op hopen zon.
maaike.

zon

Of berg je voor de bergen regen :lol:
Pfff, gelukkig, net effe weeronline gechecked en het ziet er goed uit !!!

Gezellie, kzie jullie gauw !

Ha luitjes
Ik weet niet of het vrijdagavond gaat lukken, maar ik doe mijn best. In mijn nette pakkie kom ik hopelijk rond elf uur 's avonds. Anders kom ik de volgende dag in mijn buitensport kleding.
Ik zie jullie het weekend.
doei
Gudy

John,

zoals je wel kunt verwachten van mij,wil ik wel een snelle appeltaartgroep begeleiden zaterdag!

Hoe laat vertrekken de fietstochten? Dan probeer ik er op tijd te wezen! (maar de snelle jongens en meisjes moeten anders maar even wachten :) ).

Freek

Ik ben juist erg benieuwd hoeveel mensen er komen?!
Is dat bekend???
Groet,
Rena :wink:

En hoe scheef word ik aangekeken als ik met de auto zondag even langs kom?

Hoi Rena,

Ik weet niet hoeveel mensen er komen.
Met het kampeerweekend hebben we een open deur beleid, iedereen kan onaangekondigd komen gaan.

Wel heb ik al veel antwoord gegeven aan geintresseerden.

Groet, john.

Hoi Jarno,

Leuk dat je langskomt! Ik weet onderhand hoe je fiets er uit ziet, dus wat mij betreft kom je per auto.
Een auto is echt een handige uitvinding, vooral als je een beetje haast hebt.
Vindt jij het erg als ik ook met de auto kom?

Groeten, John.

Wordt dit weekend gesponsord door Twinny Load? Wat zijn overigens de tarieven bij die boer in Leersum voor een kleine bijzetauto en een grote bijzetautomobiel? Of past men de methode van Maarten Smit toe: je Dinky Toy drie straten om de hoek parkeren. De straat van Freek is waarschijnlijk te ver.

Niet lollig, maar wellicht nuttig: de notulen van de vorige ledenvergadering staan op de site.
hier klikken...

Helaas ga ik er niet bij kunnen zijn....
Ik zit na het afgelopen Hemelvaartsweekend en m'n fietsuitje van afgelopen lang weeekend (H.I.Ambacht-Brielle-Veere-Wouwse Plantage-H.I.Ambacht van 314km) elders op de fiets.

Toch wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend toe!

Hallo WF'ers,

Het voorjaarsweekend was weer een groot succes.
Vele oude en nieuwe gezichten hebben we mogen verwelkomen.
De weergoden lieten zich ondanks een matige voorspelling van hun beste kant zien.
Twee dagen zon, twintig graden, af en toe een witte wolk voor op de foto, wat wil je nog meer.

Na een mooie fietstocht onder leiding van Vincent en Freek konden we genieten van een portie Chinees.
Daarna was het genieten geblazen met de mooie filmbeelden van Cok Verhoef en de dia's van Wendy Pols, nogmaals bedankt !!!
Maar het leukste van alles zijn de eindeloze gesprekken van mensen die elkaar begrijpen.

Tijdens de ledenvergadering is Marjan Brouwer benoemd tot voorzitter en Sander Onderstal tot bestuurslid landeninformatie.
Marjan en Sander, veel succes !!!

Bedankt voor jullie komst en tot de volgende activiteit.

John.

De foto's van Wanda hier te bewonderen:


http://members.chello.nl/h.wagenaar14/wereldfietser.htm

31-05-2005 foto's verwijderd, sorry. Stuur even een mailtje als je ze alsnog / nog een keer wilt zien

Harry