Als je vooral water wilt verhitten om rijst in te koken of instantmaaltijden wilt bereiden dan werkt zoiets vast prima, maar een uitje fruiten lijkt me geen pretje in zoiets. Daarbij zit mijn pannetje gewoon vol met brander, handgreep, zout, peper, etc, dus het is geen verloren ruimte.Priem schreef:Ik was verder nog aan het kijken naar dit product:
http://gizmodo.com/5927089/you-can-safe ... ter-bottle
Want dan kan je het kookpannetje ook voor iets ander gebruiken, namelijk als waterfles, en dat leek me wel vrij handig.
Veel succes met de voorbereiding; ik vind dat gepuzzel met spullen één van de leuke dingen van fietsreizen. Oh, en wat betreft je opmerking over 'de aandacht hebben bij het fietsen': zelf koken maakt dat voor mij veel gemakkelijker. Als ik weet dat ik eten kan maken wanneer ik het nodig heb, zit ik veel minder te stressen over openingstijden, geschikte plekken om eten te kopen, enz. Maar zoek vooral je eigen weg daarin; iedereen doet het anders
Wat betreft de mini-trangia: ik heb met het maatje groter (1L pannen) al beide pannen nodig voor een volle maag na een lange fietstocht, dus die zou voor mij iig te klein zijn...