"Der Niederländer Frank van Rijn ist passionierter Globetrotter und war an Konstruktion und Ausstattung des Gazelle Kathmandu beteiligt."Ave Gone schreef:.
http://www.frankvanrijn.nl/wp-content/u ... hmandu.pdf
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:"Der Niederländer Frank van Rijn ist passionierter Globetrotter und war an Konstruktion und Ausstattung des Gazelle Kathmandu beteiligt."Ave Gone schreef:.
Dus je onderschrijft dat ik een verschil maak tussen jouw aangehaalde beeldcitaat en hyperlink? Aangezien je het eens bent met die linkjes die je aanhaalt?peter de rijk schreef:Nee joh, ik hoefde helemaal niet te googlen, daarvoor heb ik iets te veel ervaring met dit soort akkefietjes. Over deeplinken van afbeeldingen bestaat jurisprudentie die volstrekt contrair is aan jouw stelling.Slaapt schreef:Deeplinken is totaal wat anders als beeldcitaat recht. Omdat dan de foto(het beeld) opnieuw gehost word op een eigen website of boek, magazine of iets anders van dode bomen. En kijk eens wat er boven in de foto staat? Had je al op het plaatje geklikt? Kortom overbodige opmerking van je dus. Moest je lang googlen om het uit te zoeken?