Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tweedehands vakantie fiets zoeken - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Tweedehands vakantie fiets zoeken

MarjoleinDeBruyne schreef:Sorry, M217
Oh, niet dus :lol: .

8)

Maar het is M276.
Sorry, ik was op de smartphone aan het tokkelen en dat schiet niet op. Ik moet iedere keer onhandig terug gaan kijken. :D Maar bon, nu even de laptop aan.
MarjoleinDeBruyne schreef:Goed. Ik kan alleen maar afgaan op onze ervaringen, en die van mijn kennissen en vrienden. Als iemand hier iemand onkundig of een oplichter noemt vind ik dat nogal lasterlijk, ja. Mijn gevoel voor rechtvaardigheid werd hierdoor getriggerd. Doorheen de jaren zag ik de evolutie in die man zijn zaak. Wat vroeger zijn hobby was, is nu zijn beroep. Hij en zijn echtgenote zijn overigens doodbrave mensen, en hij heeft een leuke mooie zaak opgebouwd. Tweedehands fietsen is nogal een speciale markt, en ik ben niet het type om Marktplaats en Kapaza te doorspitten. Ik heb liever een betrouwbare zaak met een persoonlijke service en omruilmogelijkheid als het niet bevalt. Kijk, ik heb mij ingeschreven onder persoonlijke naam, en sta achter mijn beweringen. Ik ben er dan ook pertinent zeker van dat de man hier onrecht wordt aangedaan. Anders zou ik niet antwoorden natuurlijk. ;)
Met vriendelijke groet,
Marjolein.
Ik heb net eens de advertenties van go-cycle op marktplaats bekeken. In het verleden hebben immers wel al wat fouten gevonden in hun advertenties. Het valt nu op dat de uitleg zich beperkt tot een (op het eerste zicht correcte) opsomming van de onderdelen, nieuwprijs en vraagprijs. In het verleden werd er wel eens een bouwjaar geclaimd dat er nogal stevig naast zat.
De fietsen zijn nogal stevig van prijs, maar als ze proper zijn hersteld moet er ook iemand mee betaald worden. Ik moet zeggen dat de huidige manier van adverteren me het gevoel geeft dat de verkoper inderdaad zijn lessen heeft getrokken uit de commentaren en zich beperkt tot het aantoonbare, wat een goede zaak is.

Check het zelf via: http://www.marktplaats.nl/verkopers/674 ... ichSnippet
Goede toevoeging Enrice!
Misschien is meneer Go-cycle zijn leven aan het beteren, maar als je serieus met je vak/handel bezig bent zou je dit soort dingen natuurlijk nooit mogen zeggen:
Framemaat 60 past vanaf 174 - 196 cm lichaamslengte.
EnriceV schreef:Ik heb net eens de advertenties van go-cycle op marktplaats bekeken. In het verleden hebben immers wel al wat fouten gevonden in hun advertenties. Het valt nu op dat de uitleg zich beperkt tot een (op het eerste zicht correcte) opsomming ...
Ik heb ze ook bekeken en ik kan er inderdaad niet veel fouten in ontdekken..

De genoemde nieuwprijs van €3000,- van de aangeboden T-400 Rohloff moet hij nog even corrigeren, want die is wat overdreven. De fiets op de foto heeft een dynamo op het achterwiel terwijl de dynamo al heel wat jaren vervangen is door een naafdynamo op de T-400. (zeker al in 2009: folder 2009) Er zitten ook geen andere onderdelen op die die prijs rechtvaardigen. In 2009 kosste de T-400 €2099,- bron. Dat is welsiwaar in Duitsland, maar die fiets had toen wel een SON-naafdynamo. Er is dus waarschijnlijk een 3 ingetikt in plaats van een 2.

Of de slijtagetoestand van de fietsen de beschrijving en de prijzen rechtvaardigt moet iedereen zelf beoordelen, maar dat heb je met alle tweedehands spullen.