Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb net eens de advertenties van go-cycle op marktplaats bekeken. In het verleden hebben immers wel al wat fouten gevonden in hun advertenties. Het valt nu op dat de uitleg zich beperkt tot een (op het eerste zicht correcte) opsomming van de onderdelen, nieuwprijs en vraagprijs. In het verleden werd er wel eens een bouwjaar geclaimd dat er nogal stevig naast zat.MarjoleinDeBruyne schreef:Goed. Ik kan alleen maar afgaan op onze ervaringen, en die van mijn kennissen en vrienden. Als iemand hier iemand onkundig of een oplichter noemt vind ik dat nogal lasterlijk, ja. Mijn gevoel voor rechtvaardigheid werd hierdoor getriggerd. Doorheen de jaren zag ik de evolutie in die man zijn zaak. Wat vroeger zijn hobby was, is nu zijn beroep. Hij en zijn echtgenote zijn overigens doodbrave mensen, en hij heeft een leuke mooie zaak opgebouwd. Tweedehands fietsen is nogal een speciale markt, en ik ben niet het type om Marktplaats en Kapaza te doorspitten. Ik heb liever een betrouwbare zaak met een persoonlijke service en omruilmogelijkheid als het niet bevalt. Kijk, ik heb mij ingeschreven onder persoonlijke naam, en sta achter mijn beweringen. Ik ben er dan ook pertinent zeker van dat de man hier onrecht wordt aangedaan. Anders zou ik niet antwoorden natuurlijk.
Met vriendelijke groet,
Marjolein.
Ik heb ze ook bekeken en ik kan er inderdaad niet veel fouten in ontdekken..EnriceV schreef:Ik heb net eens de advertenties van go-cycle op marktplaats bekeken. In het verleden hebben immers wel al wat fouten gevonden in hun advertenties. Het valt nu op dat de uitleg zich beperkt tot een (op het eerste zicht correcte) opsomming ...