Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het was vorig jaar een erg leuke lezing, die gedeeltelijk inderdaad wel over zadelpijn ging, maar ook voor hen die daar geen last van hebben interessant was. Bijvoorbeeld tips over hoe je als vrouw prettiger kan reizen in landen die niet bekend staan om hun vrouwvriendelijkheid. Eigenlijk werden alle suggesties die Lancelotte had voor andere onderwerpen wel behandeld.Ronald van der Perk schreef:De lezing "damesleed" heeft onderstaande samenvatting en is alleen toegankelijk voor vrouwen.
"Een lezing over ongemakken die fietsende dames kunnen tegenkomen bij lange fietsreizen. Aan bod komt het juiste zadel, hygiëne, veiligheid etc. "
Nee, er is een apart draadjeLoes van den Bergen schreef:Hej,
Ben even kwijt of dit de juiste draad is om mijn koopwaar aan te kondigen wat ik op de beurs in de Tweedehands kraam zal leggen.
Zijnde 2 boeken van Josie Dew; A ride in the neon sun (Japan) en Saddled at sea (New Zealand) en een verstelbare stuurpen 125 mm. Loes
Ha die Mario,supermario schreef:Ik vroeg mij af: wat is nu de meer waarde van de wf beurs t.o.v de fiets en wandelbeurs?
Mario
Vorig jaar was ik aanwezig bij de lezing over damesleed. Als ik het me goed herinner was het aardig interactief en werden onderwerpen vanuit de zaal aangedragen.Lancelotte schreef:Het damesleed wordt alleen maar groter, met al die nadere info over de andere presentaties, en niet over het damesleed
Anyone? Is er echt niets te vertellen over die presentatie? Of klopt het dat het alleen gaat over zadelpijn?
Geen fiets bij je? Geen probleem, want op het station Naarden-Bussum kun je fietsen huren.jimvandenberg schreef:
Klein rondje Bussum
Het kan zijn dat het uitgerekend op 30 maart een prachtige fietsdag is. Je wilt eigenlijk de Wereldfietsbeurs bezoeken maar je wilt ook fietsen! Sla dan twee vliegen in één klap, want een combinatie van beide kan natuurlijk ook: beursbezoek en een fraai rondje fietsen.
Rond Bussum is dat uitstekend mogelijk: Langs het Naardermeer, Muiderberg, het Gooimeer, Naarden-Vesting, Oud-Valkenveen, de haven van Huizen, Crailo, de Gooise Heide. Leuke horeca voldoende onderweg. Vanaf de beurs het spoor over. Daar is knooppunt 35. Vervolgens de volgende knoopunten: 34, 37, 47, 48, 49, 17, 18, 33, 78, 77, 80, 79, 35.
Iets meer dan 30 Km. Bewust kort gehouden, zodat er ook tijd is voor de beurs.
Printjes van de route liggen voor je klaar op de beurs.
SanneB schreef:Het was vorig jaar een erg leuke lezing, die gedeeltelijk inderdaad wel over zadelpijn ging, maar ook voor hen die daar geen last van hebben interessant was. Bijvoorbeeld tips over hoe je als vrouw prettiger kan reizen in landen die niet bekend staan om hun vrouwvriendelijkheid. Eigenlijk werden alle suggesties die Lancelotte had voor andere onderwerpen wel behandeld.Ronald van der Perk schreef:De lezing "damesleed" heeft onderstaande samenvatting en is alleen toegankelijk voor vrouwen.
"Een lezing over ongemakken die fietsende dames kunnen tegenkomen bij lange fietsreizen. Aan bod komt het juiste zadel, hygiëne, veiligheid etc. "
Lancelotte schreef:@ damesleed & bert: mijn vraag was een serieus dus ben graag voorbereid op wat ik dan ga ervaren.
Is het een workshop om zoveel mogelijk, of zo weinig mogelijk damesleed te ervaren?
Gaat het om meer dan zadelpijn? Dat was nl mijn 1e associatie, of ook leed op andere vlakken? Bijvoorbeeld wat als je alleen reist als vrouw? Of vervelende of juist leuke partners/medereizigers, of welk ander damesleed is er op fietsgebied dat deze presentatie enkel voor uitverkoren van het vrouwelijk geslacht gereserveerd is?