Wim en ook Leon echt jammer dat het zo gebeurd, ik als beginnende langeafstand fietser (sorry wereld fietser is nog een weg te ver voor mij) Bijna dagelijks lees ik dit forum, en vindt jullie inbreng enorm en waardeer jullie ontzettend, en leer elke dag weer, mede door jullie ervaringen. Jammer dat je het persoonlijk zo aantrekt van een of twee personen die geen repect hebben en denken dat ze alles maar kunnen schrijven.Wim schreef:Ik ben even teruggekomen omdat ik een draadje (over die ultralichte fietstassen) waar ik zelf over begonnen was even wilde afronden. Voor het overige ben ik heus weg. Ik heb recent, en nog eerder naar aanleiding van het vertrek van Marten en het in mijn ogen niet adequate antwoord van de voorzitter veel uitgebreider uitgelegd waarom ik er geen zin meer in heb. Dat zal ik niet herhalen - ik heb alles al gezegd, en er is in dit draadje al weer genoeg gezegd om mij in mijn voornemen te sterken. Iedereen veel fietsplezier gewenst.
Wim
Wim denk eraan dat er veel mensen op dit forum, jou en Leon waarderen en jullie zullen missen.
Zeker op technisch gebied zal het een enorm gemis zijn als je stopt met reageren op vragen van leden zo als ik ben.
Hopelijk verander je nog van geachten en sta je hier heel ver boven.
groet Kirsten