Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht een salsa woodchipper stuur - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

gezocht een salsa woodchipper stuur

Als je alleen op de weg rijdt, zou ik absoluut geen Salsa Bend 2 nemen. Op de weg heb je niets aan die breedte. Is de Nitto Moustache niks? Is 'slechts' 55 cm breed en allesbehalve recht.
Dank voor de tip - ga ik naar kijken.
Ik heb vanochtend de knoop doorgehakt en een velo orange Casey's Chromoly Crazy Bar, Noir met sjimmies besteld - scheelt de aanschaf van een nieuwe stuurpen. Als handvaten wil ik er de Ergon GC 1 (kurk) opzetten (volgens Ergon speciaal voor sturen met een back sweep) samen met Sram gel stuurlint voor de onbedekte delen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hi Inge1,

Ik weet het is al weer een tijdje terug maar ik vroeg me af of het stuur bevalt en waar je het besteld hebt?
Ik heb het oude Fargo frame van Patrick overgenomen. Daar hoort zo'n stuur op zoals de Woodchipper, een zgn. drop-bar mtb stuur. Vandaar dat ik een tijdje gezocht heb. Salsa heeft verder nog de Cowchipper om te overwegen. Voor beide sturen geldt dat ze vrij prijzig zijn. De hier genoemde Midge is veel beter geprijsd, maar ik was nog niet helemaal overtuigd van de geometrie.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Alpkit Love Mud Bomber. Minst duur en erg mooi spul. De fiets is nog niet af, dus ik kan nog niet zeggen hoe hij bevalt. Hij is toch ook wel weer anders dan de Woodchipper in elk geval. Er valt met wat zoeken best wat over te vinden, d.w.z. er zijn nog andere liefhebbers die er wel eens wat over geschreven hebben.
Ik heb hier nog een salsa woodchipper 2 stuur liggen (komt van een fargo L, 31.8mm), mocht iemand nog op zoek zijn.
Ligt dat stuur nog in de schuur?
Jep; klaar om van eigenaar te wisselen :D