“Ik vind het op z'n minst vreemd dat er nu meteen na mijn aankondiging een ander rondje wordt georganiseerd???
…Niet echt leuk!”
Ik voel schrik en irritatie dat dit een reactie is (+ nare PB) dat ik een fietstocht op zet. Als ik iets uit zoek en aanbied aan andere vind ik het fijn als daar positief op wordt gereageerd.
Wat mij betreft hoe meer tochten hoe leuker. Geen limiet voor het aantal tochten. Het stoorde mij ook niet dat deze tocht in dit topic kwam.
Ik had er vorige week trouwens ook al een opgezet en gereden.
Zou het niet fantastisch zijn als je zin hebt in een weekend wat te gaan fietsen dat je een keuze hebt uit meerdere tochten in heel NL?
Dan zijn de tochten die er nu zijn misschien ook minder massaal.
Ik wil regelmatig wat fietsen schreef ik eerder. Ik denk zelf aan elke week, wie er mee wil gaat er mee, dat geld ook voor mensen buiten WF.
Ik heb geen auto momenteel, geen treinstation in Eerbeek teveel km voor mij om eerst naar Zutphen te rijden. Als ik dan misschien weer een auto heb rij ik rondje Zutphen gewoon ook.
Mijn tocht is niet voor 30 november (zoals iemand hierboven schreef) maar voor 23 november, overmorgen dus. Maar volgende week fiets ik vast weer, als het weer goed is.