Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Aanrader: Specialized Purist Bidons!PietV schreef:Als liefhebber van schoon water onderweg, gebruik ik geen kunststof flessen of bidons meer. Ook sluitingen met uittrekdoppen is verleden tijd. Ik stap van de fiets om te drinken. Nu nog aluminium bidons met schoefdop, maar ook die gaan na jaren gebruik aan de binnenzijde oxideren. Stap binnenkort over de RVS Klean Kanteen bidon en flessen. Makkelijk bij te vullen bij de vele gratis tappunten in de Nederlandse dorpen en steden.
Piet
Omdat het kunststof van de doppen daar niet voor gemaakt is. Het zou me niet verbazen als een dop dan niet meer past of het tuutje hard wordt of er aanslag uit komt.Travelmaster schreef:Ah zo! Nou, kan nooit kwaad lijkt me. Spenen voor baby's kook je ook uit, zou niet weten waarom je dit niet af en toe zou kunnen doen met doppen.
We horen het vermoedelijk nog wel!Leon schreef:Omdat het kunststof van de doppen daar niet voor gemaakt is. Het zou me niet verbazen als een dop dan niet meer past of het tuutje hard wordt of er aanslag uit komt.Travelmaster schreef:Ah zo! Nou, kan nooit kwaad lijkt me. Spenen voor baby's kook je ook uit, zou niet weten waarom je dit niet af en toe zou kunnen doen met doppen.