De Trunckit van Racktime is het tweelingbroertje van de Vaude Snapit, alleen een stuk duurder. De uiterst fraaie tas van Ortlieb is nog veel duurder (en waterdicht zonder hoes) maar paste niet onder mijn stuurtas, mede door het extra beveiligingsrekje dat boven op de drager moet worden vastgezet. Het klitteband van de Vaude heeft tot nu toe geen reden tot klagen opgeleverd.
Zie er cool uit Hoe hou je de boel droog ? ik lees dat er een dekje overheen kan, is dat genoeg ?
Wel grappig ik heb nog een voordrager liggen en ik heb ook nog een 'BBB Rack pack' liggen. Zal morgen eens kijken als alles past (heb wel een low rider gemonteerd) Dit is wel een goede mogelijkheid om de camera mee te nemen.
Ik ben het ook met de verschillende meningen eens over de kwaliteit van de foto's die een compact camera maakt. Mis vooral het effect van scherpte diepte, ik gebruik dat wel vaak en toch ook de rest van de controle over de camera mis ik wel. De G10 kan ik alles instellen, maar toch werkt het soms niet zo als ik wil......
Ik fotografeer veel met een 24-105 L lens. Zit bijna vast geroest op de body....