Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietskleding en acessoires bij Lidl - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietskleding en acessoires bij Lidl

Lennart-Tampico schreef:Je kan dus een route plannen en ermee uitrijden.
Maar met 50 punten wel een heel korte!
Leon
Eigenlijk alle Garmin GPS systemen zitten op 50 per route. Dit is allemaal vrij standaard. (niet anders dan bijvoorbeeld een Etrex 10 enz)
Leon schreef:
Lennart-Tampico schreef:Je kan dus een route plannen en ermee uitrijden.
Maar met 50 punten wel een heel korte!
Leon
Speichert bis zu 50 Routen mit insgesamt 2500 Wegpunkten (50 Wegpunkte pro Route) Streckenaufzeichnung der einzelnen Trackingpunkte (bis zu 25.000) und Rückführung zum Ausgangspunkt auf dem selben Weg

Gelezen op: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=56534
Bij de Lidl dicht bij mij stond niets over kaartmateriaal. Daar zal dan ook niet aan gedaan worden. Conclusie: koop een Etrex 20 of vergelijkbaar als je een goedkope GPS wilt waar je wél wat mee kunt.

De arm- en beenstukken zien er netjes uit. Wat strakjes vermoed ik als je normaal M of XL hebt. Ik heb normaal S of XS, dus de maat S/M valt prima bij mij.
Robertjan schreef:De arm- en beenstukken zien er netjes uit.
Bummer, in Wageningen kon ik ze niet vinden :(
Vandaag de GPS opgehaald. Eerste indruk: simpel te bedienen en erg handig.
Perfect om snel een gebied te doorkruisen en als uitgebreide fietscomputer te gebruiken.
Tip: niet teveel waarde hechten aan de hoogtemeter. :wink:
Naar mijn mening doet een Cateye, Sigma of Cordo veel hetzelfde, op de richtingspijltjes na.
Beenstukken en armstukken zijn voor mij goed.
Vanaf 24 aug. alweer anbiedeng bij Lidl

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?id=676
... was ff wat te snel gepost!
urje schreef: Iemand ervaring met arm/beenstukken van de Lidl? Ik overweeg die te gaan proberen.
De beenstukken bevallen hier prima. Het is bij vakanties en weekendjes het enige dat ik bij me heb om tijdens het fietsen de benen warm te houden.
Nooit dat soort van opzet stukjes geprobeerd.
Gewoon een lange loopbroek, of lange mauw shirt.
Nu doe ik met een gescheurd lidl-fietsbroek paar jaren oud, zeem verwijderd.
Ik vind de duurzamheid van lidl/aldi kleren beter dan top merken. De pasvorm is een andere verhaal.
Voor mijn postuur – dikke bovenbenen aldi/lidl spullen zitten niet mooi uit, maar zadelkomfort is gewoon even goed als mijne Craft en Pear izumi broeken.
Volgens mij zegt dat meer over jouw zadel en derrière dan over de aangehaalde broeken 8) .
Travelmaster schreef:Volgens mij zegt dat meer over jouw zadel en derrière dan over de aangehaalde broeken 8) .
Ik ben ook aan het puzzelen wat levert meer een dure fietsbroek.

Mooie strakke pasvorm lopend is verschil als dag en nacht. Mooie kleuren dunnere strech aero materialen, high tech naald technieken zijn ook zichtbaar.

Maar op zadel zitten – merk ik geen verschil. Sterker nog soms vind ik lidl broeken beter dan de topmerken breken.
Ik ben benieuwd van ervaring van anderen.
miro schreef:Ik vind de duurzamheid van lidl/aldi kleren beter dan top merken.
Als er maar geen ritsjes onderaan de pijpen zitten - althans bij mijn lange (hardloop)tights van de Aldi waren die na twee, drie keer dragen al kapot.

Carl
Carl schreef: Als er maar geen ritsjes onderaan de pijpen zitten - althans bij mijn lange (hardloop)tights van de Aldi waren die na twee, drie keer dragen al kapot.

Carl
Goede punt Carl,
Ik heb lidl/aldi broeken 3-4 jaar oud - wassen elke week en nu pas begint slijtage aantonen.
Maar Ik heb laste lente en lidl broek van afgeprijzde bak voor 5 euro - en de zoom rits ging kapot exact na tweede of derde gebruik. Ik dacht dat licht aan deze afgeprijsde broek.
Vroeger aldi lidl sport kleren waren met YKK ritsen.
Dan prijs ik bovenstaande die op een Lidl/ Aldi zeembroek net zo goed fietsen als op de duurdere gelukkig. Ik kan er niet mee uit de voeten. Vind de lange broeken trouwens aan de erg korte kant. Maar misschien heb ik naar verhouding wel langere bene dan gemiddeld.
Vanaf donderdag a.s. een lichte en erg goedkope slaapzak en andere artikelen. Ook kan je je reisbibliotheek weer aanvullen :-)

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=24088