Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Station Barcelona Sants - bedrog of goede daad? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Station Barcelona Sants - bedrog of goede daad?

roosje schreef:Sinds een aantal jaren zijn er hotmail.nl adressen. :D
Zeker weten: michaelwannet@hotmail.nl komt echt aan, evenals ...@hotmail.com en ...@outlook.com en allemaal in dezelfde postbus :wink:
Michael W schreef:
roosje schreef:Sinds een aantal jaren zijn er hotmail.nl adressen. :D
Zeker weten:
Okee okee, opa vertelt van anderhalf decennium terug, maar... de bedoeling is duidelijk, toch? :)

Carl
Dit jaar in Sevilla, we kijken naar een processie tijdens ons eten op een terras, naast ons zitten ook mensen zij gaan ook kijken en lopen even weg voor fotootjes, komen terug tas met alle spullen weg.Alleen de telefoon is er nog. Het waren Nederlanders
Wij hebben de rekening betaald en 50 euro geleend
Weekje later , weer thuis alles via de bank weer overgemaakt naar ons en 2 dagen later werd er een boeket bloemen bezorgt
Zo kan het dus ook
dik5 schreef:Dit jaar in Sevilla, we kijken naar een processie tijdens ons eten op een terras, naast ons zitten ook mensen zij gaan ook kijken en lopen even weg voor fotootjes, komen terug tas met alle spullen weg.Alleen de telefoon is er nog. Het waren Nederlanders
Wij hebben de rekening betaald en 50 euro geleend
Weekje later , weer thuis alles via de bank weer overgemaakt naar ons en 2 dagen later werd er een boeket bloemen bezorgt
Zo kan het dus ook
Ik ben zelf dit voorjaar gerold van mijn portemonnee op Cyprus. Op een plek en op een moment waarop je het totaal niet zou verwachten. Was kort voor vertrek naar de luchthaven. Ik tilde samen met de chauffeur mijn fiets in de taxi voor het hotel. Toen mijn fiets binnen was miste ik iets in mijn broekzak. Ik had net afgerekend in het hotel. Op de camerabeelden van het hotel was te zien dat ik mijn portemonnee had terug gestoken in mijn broekzak. Geen enkele verdacht beeld. Helaas registreerden de camera's geen beelden van voor het hotel.
Via het noodnummer van mijn bank kon ik niet alleen mijn bankpasjes en creditcard blokkeren, maar ik kreeg ook een code. Met deze code kon ik bij de plaatselijke bank om de hoek onmiddellijk geld opnemen, zodat ik niemand met mijn verhaal hoefde te benaderen om geld te lenen. Ik heb de vlucht nog gehaald.
De reisverzekering heeft uiteindelijk alles vergoed: incl. de kosten voor nieuwe pasjes en telefoonkosten.