Zeker weten: michaelwannet@hotmail.nl komt echt aan, evenals ...@hotmail.com en ...@outlook.com en allemaal in dezelfde postbusroosje schreef:Sinds een aantal jaren zijn er hotmail.nl adressen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zeker weten: michaelwannet@hotmail.nl komt echt aan, evenals ...@hotmail.com en ...@outlook.com en allemaal in dezelfde postbusroosje schreef:Sinds een aantal jaren zijn er hotmail.nl adressen.
Ik ben zelf dit voorjaar gerold van mijn portemonnee op Cyprus. Op een plek en op een moment waarop je het totaal niet zou verwachten. Was kort voor vertrek naar de luchthaven. Ik tilde samen met de chauffeur mijn fiets in de taxi voor het hotel. Toen mijn fiets binnen was miste ik iets in mijn broekzak. Ik had net afgerekend in het hotel. Op de camerabeelden van het hotel was te zien dat ik mijn portemonnee had terug gestoken in mijn broekzak. Geen enkele verdacht beeld. Helaas registreerden de camera's geen beelden van voor het hotel.dik5 schreef:Dit jaar in Sevilla, we kijken naar een processie tijdens ons eten op een terras, naast ons zitten ook mensen zij gaan ook kijken en lopen even weg voor fotootjes, komen terug tas met alle spullen weg.Alleen de telefoon is er nog. Het waren Nederlanders
Wij hebben de rekening betaald en 50 euro geleend
Weekje later , weer thuis alles via de bank weer overgemaakt naar ons en 2 dagen later werd er een boeket bloemen bezorgt
Zo kan het dus ook