Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mt Ventoux met bepakking? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Mt Ventoux met bepakking?

Leuke bijkomstigheid die deze berg voor mij extra bijzonder maakt: mijn geboortedatum is 13-07-1967 :-) :-(
Hartelijk dank voor jullie reacties! Ooit heb ik al een keer de Mont Ventoux gefietst, maar dan zonder bepakking en al wat jaartjes terug. Ik twijfel ook nog steeds of ik de route van Benjamins moet nemen dan wel de route van Luc Oteman. Ik neem de tent mee en ben dus afhankelijk van campings op die route. Nu is het boekje van Oteman van 2004, dus niet meer up to date. Heeft iemand die route onlangs nog gefietst?
Met een Michelin kaart is het heel makkelijk een mooie fietsroute te plannen.
LHTJoost schreef:Leuke bijkomstigheid die deze berg voor mij extra bijzonder maakt: mijn geboortedatum is 13-07-1967 :-) :-(
De dag dat Tommy Simpson stierf?
Waarom zou je Mont Ventoux per se met bepakking willen doen? Je kan hem zonder bepakking beklimmen en dan met bepakking er om heen fietsen. De Mont Ventoux is een eenzame hoge berg en veruit de grootste in de buurt.
Rutger schreef:Waarom zou je Mont Ventoux per se met bepakking willen doen? Je kan hem zonder bepakking beklimmen en dan met bepakking er om heen fietsen. De Mont Ventoux is een eenzame hoge berg en veruit de grootste in de buurt.

Dat vroeg ik mij ook af toen ik vorig jaar een stel naar boven zag zwoegen. ik had mijn bagage op de camping gelaten want je kan er een mooi rondje fietsen.

Afbeelding
Afbeelding
Rutger schreef:
LHTJoost schreef:Leuke bijkomstigheid die deze berg voor mij extra bijzonder maakt: mijn geboortedatum is 13-07-1967 :-) :-(
De dag dat Tommy Simpson stierf?
Helemaal goed.
Joost, jij had dus eigenlijk Tommy moeten heten.(hihi)
Robertjan schreef:Afbeelding
Precies:
Why full packed? Because it's possible.
LHTJoost schreef:
Robertjan schreef:Afbeelding
Precies:
Why full packed? Because it's possible.
Toch denk ik dat Mallory óók voor een zo licht mogelijke bepakking ging... :P
Met volle bepakking omhoog fietsen is zinnig als je dan ook boven gaat kamperen! :D :D Anders geldt nog altijd de regel:
alles wat je achter laat is meegenomen
:D :D
Rutger schreef:Met volle bepakking omhoog fietsen is zinnig als je dan ook boven gaat kamperen! :D :D Anders geldt nog altijd de regel:
alles wat je achter laat is meegenomen
:D :D
Opvallend dat veel in reacties de vraag of het zin heeft gesteld wordt. Nou ik zal jullie helpen: het heeft geen zin. Heerlijk zinloos.
LHTJoost schreef:Opvallend dat veel in reacties de vraag of het zin heeft gesteld wordt. Nou ik zal jullie helpen: het heeft geen zin. Heerlijk zinloos.
Dat dacht ik vanaf het begin. Een onderwerp met een zinloze vraag: Mt Ventoux met bepakking?
Waarom vraag je het?

Piet.
PietV schreef:
LHTJoost schreef:Opvallend dat veel in reacties de vraag of het zin heeft gesteld wordt. Nou ik zal jullie helpen: het heeft geen zin. Heerlijk zinloos.
Dat dacht ik vanaf het begin. Een onderwerp met een zinloze vraag: Mt Ventoux met bepakking?
Waarom vraag je het?

Piet.
De stoep warm houden dat heeft zin...
De Mont Ventoux met bepakking heeft misschien geen zin en je zou er natuurlijk om heen kunnen rijden, maar je kunt het ook zien als een uitdaging en misschien ga ik deze uitdaging de volgende maand wel aan. Het gaat er bij mij niet om hoe snel je boven bent, maar dat je boven komt! En dat geldt voor alle bergen die ik op de route door de Provence tegen kom.
LHTJoost schreef:
Rutger schreef:
LHTJoost schreef:Leuke bijkomstigheid die deze berg voor mij extra bijzonder maakt: mijn geboortedatum is 13-07-1967 :-) :-(
De dag dat Tommy Simpson stierf?
Helemaal goed.
Vrijdag.

Je kan je ook aanmelden bij deze club sta je voor heel lang in de boeken.
Claudiakok schreef:De Mont Ventoux met bepakking heeft misschien geen zin en je zou er natuurlijk om heen kunnen rijden
Als je over die bult heen wil rijden en hij ligt op de route, is het vermoedelijk sneller om het met bepakking te doen, dan zonder bepakking en dan weer terug fietsen om je spullen op te halen om vervolgens om de berg heen te fietsen.
Is er al iemand geweest die binnen een etmaal alle 4 routes met volle bepakking heeft gefietst?
Vrijdag.
Zou je denken ja...maar was op een donderdag.