door
iddi » do 28 mar, 2013 16:23
m-gineering schreef:
1) als je allergisch bent voor kritische vragen zijn er genoeg -slaapverwekkende- amerikaanse fora waar alles inclusief de grootse onzin
awesome is

2) wat voor buitenstaanders soms moeiliijk te volgen is, is dat veel forumleden elkaar ook buiten het forum om kennen, en bijdragen dus niet sec maar tegen de achtergrond van die relatie*) gewogen worden.
1)Kritische vragen vind ik wel oké hoor, maar ik ben er wel van overtuigd dat er steeds meer dan één waarheid is. Dat product X voor de ene 'onmisbaar' is, maar dat een ander met zijn geld nuttigere dingen kan doen en product W(it) kan kopen. En over smaak valt natuurlijk altijd te twisten...
Dit wil niet zeggen dat je alle onzin awesome moet vinden, maar als iemand ontzettend blij is met de reparatie van zijn fiets, zie ik niet in waarom we dan naar details (want dat zijn het) moeten zoeken om alles af te keuren. Kunnen we er niet beter van uitgaan dat de persoon in kwestie bij zijn volle verstand is en hem gelukkig laten zijn met zijn bezit zonder hem op kosten te jagen voor dingen die hij misschien helemaal niet nodig heeft? Ieder zijn budget!
2)Daar had ik nog niet bij stil gestaan en ik begrijp het.
Ik begon het alleen meer en meer jammer te vinden dat hier zo veel kritiek op Alles!! wordt gegeven. Mij leek het hier een beetje te veranderen in een forum van azijnpissers, maar 't is natuurlijk wel anders als je antwoord op een topic van je kennis/vriend. Dat was een beetje kort door de bocht van me.