Zo lang je ze niet door elkaar haalt, zit je goed.jim-bo schreef:ja hoor, en ik beweeg me tussen pot, bank. en bed.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Vittorio is volgens mij gewoon een Italiaanse naam. Zoals de vroegere Italiaanse koning Vittorio Emanuel II. Naar hem is in Rome een groots monument opgericht, in de volksmond Il Vittoriano genaamd, zie hieronder met rechts mijn fiets.Robertjan schreef:@Travelmaster: waar staat Vittorio voor dan?
Leuk!Travelmaster schreef:Eindelijk weer eens een beetje lekker fietsweer, niet van dat kouwe klamme natte snijdende ..... [invullen wat van toepassing was] weer van de laatste tijd.
Vanmorgen met 3 graden boven nul op de Santos naar m'n werk gefietst, rustig tempo, iets van 19 km/u, en vanmiddag hopelijk met een graadje of 12 a 13 weer naar huis. Windje mee. Wat wil je nog meer.... (behalve vakantie:))!
Alle seizoenen in 24 uur... ik kon me er vanmorgen niet toe zetten met de fiets naar buiten te gaan. Heb 2 uur op de Tacx gezeten, beresaai, maar wel wat beweging. Nu bezig met een leuke route aan het zoeken voor 4 dagen weg in mei. Kamperen in NL... moet het wel lekkerder weer worden!Leon schreef:Binnen 48 uur met korte broek fietsen en tuin winterklaarmaken in deze volgorde
Ja, die had ik ook gezien, maar we hebben reeds met (andere) vrienden afgesproken:). Dat wordt met z'n 4-en 4 dagen weg.... wel in hetzelfde weekend!Robertjan schreef:Gevonden!