Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPStrack ontwerp Maastricht-Basel (deel 1 Benjaminse Rome) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

GPStrack ontwerp Maastricht-Basel (deel 1 Benjaminse Rome)

Peter M schreef:En over de Vehnbahn: Op de wandel-en fietsbeurs hoorde ik dat in de loop van de zomer ook het laatste stuk Vehnbahn (Monschau-Kalterherberg) af is.
Die Vennbahn langs Bütgenbach is een pré-Ravel, een aftakking dus richting het zuid-oosten :wink:
Michael W schreef:
windinderugfietser schreef:Kan iemand mij zeggen met welke apparaten ik zo'n gpstrack kan gebruiken en hoe krijg je dan die gpstracks in zo'n apparaat?
Amsterdam: http://www.gps-expert.nl/cms/
Ik vroeg niet zozeer om een cursus.

Mijn vraag is met welke apparaten ik zo'n gpstrack kan gebruiken? Kan dat ook met een auto-Tomtom of smartphone of moet je echt zo'n ding van Garmin kopen?
windinderugfietser schreef:Mijn vraag is met welke apparaten ik zo'n gpstrack kan gebruiken? Kan dat ook met een auto-Tomtom of smartphone of moet je echt zo'n ding van Garmin kopen?
Met tomtom waarschijnlijk niet (maar daar heb ik geen verstand van), smartphones en de meeste Garmins (misschien m..u.v. sommige nüvis - auto gps) wel.

Meestal een kwestie van track downloaden en in een bepaalde map stoppen op je apparaat. Je hebt daar geen dure kaarten voor nodig, gratis werkt ook prima of helemaal geen. De kaarten die je in dit topic ziet zijn mijn gratis Openfietsmaps. Voor de echte digibeet zijn die kaarten ook op een SD kaartje te koop voor een fooi.