Iberia vliegt niet meer op Amsterdam. Voorheen kon je van Santiago met een overstap in Madrid naar Amsterdam.Rein32 schreef:Hartelijk dank voor jullie reacties.
Prima, Soetens ga ik gebruik van maken dan . Daarmee valt de terugreis over Duitsland af, wel een leuke optie![]()
Trouwens, voor de mensen die later in het jaar gaan: zo te zien gaat Vueling vanaf 20 juni 2x per week van La Coruna rechtstreeks naar Amsterdam vliegen.
Peter misschien schraap ik er een paar dagen van af, dank voor je link. Leuke website heb je, ben hem al vaker via Google tegengekomen, op zoek naar stedentrips e.d.
Oei en campings, daar zeg je me wat. Ik had steekproefsgewijs in het routeboekje wat campings op internet opgezocht, en die ik kon vinden gingen meestal per 1 april open. Dus ik ging er van uit dat dat wel snor zou zitten. Naïef? Meer mensen ervaringen met kamperen in april/mei in Frankrijk?
Als je de fietsen hebt afgegeven bij de agent van Soetens kun je ook vanaf Santiago met de trein naar Madrid en vandaar naar Amsterdam vliegen.
Air Europe,Transavia en KLM vliegen vanaf Madrid op Amsterdam.
De trein vertrekt om 9:05 uit Santiago en is om 14:43 in Madrid.
Helaas gaat die trein alleen op zaterdag. Op de overige dagen gaat deze trein om 16:05. Op zondag gaan er een extra trein rond 14:00 uur. Reistijd naar Madrid is hetzelfde. Kaartjes vanaf 21 Euro in de tweede klas.
Er gaat ook een nachttrein. Kaartjes vanaf 30 Euro na gelang het slaapcomfort dat je kiest.