Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ehbo kit voor in bidonhouder en slaapmat - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

ehbo kit voor in bidonhouder en slaapmat

enig idee waar ik een nieuwe kan verkrijgen?

wottie
Dat zoek ik zo: http://www.google.nl/#hl=nl&tbo=d&outpu ... 0&bih=1074

Het woord prijs dient om op NL websinkels uit te komen.
Leon
ik deed het altijd doormiddel van het woord 'kosten' maar dat werkt niet echt.

ik ben op het moment een pitmat gewend, deze mat bestaat volgens mij vooral uit lucht, ligt dat erg anders of valt dat wel mee?

ook vroeg ik me af wat de gratis '1x Lowland Silk Liner 1-persoons taps' is. (lakenzak :?: )

wat zijn de voordelen t.o.v. een thermarest die over het algemeen meer voorbij komt?

wottie
Een 'silk liner' is volgens mij een zijden lakenzak, ik vind dat ideaal: beschermt je slaapzaak (in geval van dons), isoleert iets (bij warme zomernachten in Tsjechië was het voldoende) en het werkt als laken zodat je je (te warme) slaapzak als deken kunt gebruiken.

Ik raad je aan om in ieder geval eens een dik matje te proberen zoals de thermarest neoair all-season (sorry geen ervaring met andere dikke slaapmatten) omdat het de extra investering echt waard is: je slaapt stukken beter op zo'n dikkere mat in vergelijking met zo'n tweedehands dun matje.
zelf ben ik nu uitgekomen op de wildebeast nyanga 5.0
wildebeast is het eigen merk van perrysport en VD. niet erg bekend maar de kleding van Wildebeast bevalt me goed.

nog even de link:
http://www.perrysport.nl/slaapmatten-wi ... 3845.html#

helaas staat er geen gewicht bij maar volgens mij is het om en nabij de 1 kilo.

naar mijn mening is dit gezien de prijs/kwaliteit verhouding wel een mooie mat. zijn er mensen die ervaring hebben met deze mat of ander spul van wildebeast?
Ik schat iets van 1300 gram. Zelf heb ik zoals eerder in deze discusie gezegd de zelf opblazende matten afgezworen: te weinig comfort, te zwaar, en te volumineus. Door een compactere uitrusting bespaar ik weer op voortassen.
Wim
Wat comfort betreft ben ik niet veel gewend, of juist en tevreden, slaap thuis op een vrij hard matras en tijdens de vakanties (met grote dewaard tent) slaap ik ook op pitmatten, die zijn echter erg zwaar en groot.