Leuk om te weten hoor, maar of Ingrid nou last heeft van een ontsteking of gewoon wat irritatie is nog niet eens vastgesteldWimmert schreef:gebruik ik zelf bij slijmbeurs ontsteking in mijn schouders.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als het echt een ontsteking is dan piep je wel anders, dan is het rood, verheven en zeer pijnlijk.@ Michael W. Leuk om te weten hoor, maar of Ingrid nou last heeft van een ontsteking of gewoon wat irritatie is nog niet eens vastgesteld
Naarmate de discussie vordert (ontstekingsremmers! maagbeschermers!), ga ik geloven dat veel mensen deze deur stevig dicht hebben. Het lijkt mij wel het beste advies en ik zou het zelf gegeven hebben, ware het niet dat een arts vinden die hier verstand van heeft, misschien niet zo makkelijk is voor Ingrid. (Ook in Nederland ben je voor klachten aan het bewegingsapparaat soms beter af met een fysiotherapeut dan met een huisarts, overigens.)Michael W schreef:Noemen ze zoiets niet een open deur intrappen?Matthie9000 schreef:Neem je lichaam serieus en ga langs een dokter.