Je zult nog niet veel kans gehad hebben ze te benutten. Hier in Groningen was de straat vanmorgen voor het eerst wit. Gelukkig had ik dit weekend de voorbanden al verwisseld. Nu de iets minder belangrijke achterbanden nog.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben even op zoek gegaan naar de prijzen hier en daar, maar ik krijg de indruk dat de vouwband regelmatig goedkoper wordt aangeboden dan de draadband.Wim schreef:De nieuwe premium modellen zijn vouwbanden vanwege het gewicht, maar de oude draadbanden zijn best goedkoper.
Wim
Peter, ook ik rij met Supremes en wil de Top Contact Winter II bestellen. Welke heb jij besteld: de draad of de vouw versie en wat was eventueel bepalend voor jouw keuze?peter1980 schreef:ik fiets zelf met Schwalbe Supreme's, maar heb gisteravond 2 banden wintercontact II besteld.
Ik heb de draad versie besteld. Gekozen voor de draad versie, omdat deze goedkoper is (daarnaast was de vouwband niet snel leverbaar), scheelde 10 euro per bandGlika schreef:Peter, ook ik rij met Supremes en wil de Top Contact Winter II bestellen. Welke heb jij besteld: de draad of de vouw versie en wat was eventueel bepalend voor jouw keuze?peter1980 schreef:ik fiets zelf met Schwalbe Supreme's, maar heb gisteravond 2 banden wintercontact II besteld.
Met dank en groet,
Arno
Dat het profiel een zekere invloed heeft op de rolweerstand is niet onlogisch, het loopvlak moet immers vervormen en daarbij moet een profiel natuurlijk mee vervormen. Maar ik vraag me af welke parameters je hanteert om te stellen dat de Winter II in het nadeel is. (zonder daarbij te willen beweren dat je stelling fout is)Wim schreef:Naast souplesse van het karkas is het profiel natuurlijk ook van belang, en hier is de Winter II natuurlijk in het nadeel ten opzichte van een Big Apple.
Wim