Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Great Divide Mountainbike Route eind voorjaar 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Great Divide Mountainbike Route eind voorjaar 2013

Dag Erwien,
Belangrijkste tip: echt gewoon gaan.
Normale angst voor beren en ander wild is gezond want dan doe je geen domme dingen zoals Amerikanen met een videocamera die "that cute bear" van dichtbij gaan filmen , wat uiteraard dreigend gedrag of erger veroorzaakt.
Als je de hele dag hebt gefiets ben je te moe om nog lang bang te liggen zijn, dus mijn tweede tip is om goed moe te worden en vooral veel te genieten!
Ik ben zeker geen held, maar ik heb een geweldige fietsvakantie gehad in de Rocky Mountains. Al je zintuigen worden geprikkeld en een ontmoeting met een beer (schrok meer van mij dan ik van hem) of bergleeuw (ik dacht eerst dat het een golden retriever was op het pad, maar toen zijn baasje maar niet op kwam dagen en de staart toch wel erg lang bleek, zag ik pas dat het een jonge bergleeuw was) maken het ook wel weer extra spannend. Doe gewoon normaal voorzichtig en de rest is aan de voorzienigheid :|

Erik Veenstra
Dag Annet, Peter enzo,
Na enige tijd bezoek ik dit forum nog eens
met hetzelfde plan:
The Great Divide of een gelijkaardige USA route fietsen in voorjaar 2013.
Deze levendige thread komt dus goed uit.
Moest je nog gezelschap zoeken,
laat het me weten.
Ik heb enkel fietservaring in europa
maar ben volledig klaar voor verdere oorden.
mvg. Hans (33j Antwerpen)
Beste, de kogel is door de kerk en ik heb het besluit genomen om een gedeelte te gaan fietsen van deze mooie tocht. Vier weken vakantie gekregen, nieuwe fiets gekocht maar helaas nog geen reisgenoot kunnen vinden.

Ik man 39(uit Arnhem) zoek dus iemand(m/v) om samen deze tocht te doen, mijn planning is van half aug t/m half sept mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag.

Jerry