door
grundig » wo 14 nov, 2012 14:09
Madden, simpelweg het beste wat er 20+ jaar geleden te koop was. (Buzzards & Baby Buzzards)
(Rijdt er nog steeds mee overigens) tikkie verkleurd dat dan weer wel..
Die Buzzards (gele tas) is gemaakt door 'Adventure Cycling' by Madden geen idee of ze nog verkrijgbaar zijn.
Mocht iemand dit wel weten houdt ik me aanbevolen.
Het mooiste aan deze tassen los van de zijvakken en 1000 den. Cordura en afwerking is wel dat de klep van de Buzzard, net als bij veel rugzakken, verhoogd kan worden. Ideaal wanneer je boodschappen hebt gedaan oid.
Gespen zitten niet vast gestikt zodat ze onderweg in no-time zijn te vervangen.
Er is geen gebruik gemaakt van elastiek in de klep wat na jaren onherroepelijk gaat lubberen maar band. Iest dat Radical heeft overgenomen in hun rugzakken
Daarbij, voor mij heel belangrijk, ophangsysteem is van - bijna - RVS
en niet eoa lullig stuk plastic
Pas nu beginnen er zich kleine roest spikkeltjes te vertonen. Die haken zijn overigens gewoon los te koop (tenminste een keer tegengekomen op internet maar toen had ik ze niet nodig) en anders wel zelf te maken.
Elastiek heb ik inmiddels wel vervangen zodat ze strakker op de drager blijven zitten. Er afvallen kunnen ze sowieso niet, dus dat is nooit het probleem geweest.
Werkelijk jammer dat Madden niet meer bestaat. Zie je helaas veel met fabrikanten die een te goed produkt leveren..
grundig