Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nogmaals pannetjes - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nogmaals pannetjes

peter de rijk schreef:
Leon schreef:Dan kun je - gewicht - het hoesje thuislaten. Ik heb een hekel aan verpakkingen die alleen dienen om de verpakking te verpakken. De pan is de verpakking voor het eten, die zit al in een fietstas. Tussen de 2 pannen zit bij ons de theedoek.
Leon
Op gewicht bezuinigen maar wel een theedoek meenemen? :shock:
Mijn pannen en borden zijn altijd luchtgedroogd...
Ik zal het eens voorleggen aan de comissie :D Ik ben helaas in mijn eentje net geen meerderheid :wink:
Leon
Ik heb uiteindelijk het setje van de Optimus Terra besteld. Iets van 57 euro voor de drie pannetjes. Omdat hier een aantal goede ervaringen mee zijn. Omdat hij (deels) een teflon bodem heeft. Omdat hij rammelvrij opgeborgen kan worden. En omdat er een isolerende hoes bij zit. We hebben maar één brander en ik vind het wel een plus als je een reeds opgewarmd deel kunt warm houden terwijl je de rest kookt.

Bedankt!
stop de persen :D
voordat het tita pannetje bij het oud ijzer gaat
ik wil het wel van je overnemen, hoeveel inhoud heeft het pannetje?

groet

Jos
jahwalla schreef:stop de persen :D
voordat het tita pannetje bij het oud ijzer gaat
ik wil het wel van je overnemen, hoeveel inhoud heeft het pannetje?

groet

Jos
Er zit nog een aankoek vlekje in nu...Kreeg ik er zelfs met biotext niet uitgeweekt. Maar met een schuurpapiertje misschien wel.
Het gaat sowieso niet bij de oud ijzer want ik ben van de afvalscheiding. Doe maar een bod en bedenk dat er verzendkosten bij komen. Of je moet in Baflo langsfietsen :-)
Nou...2 nee 3 vliegen in een klap...

# je pannetje ophalen in Baflo
# verjaardag van een forumlid meevieren
# rondje Grunning meefietsen