Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jongerenweekend 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Jongerenweekend 2012

Of een ouder/kind weekend :wink:
Wat nu...
Mijn kinderen zijn te oud voor het jongeren weekend. Waar moet ik nu met ze naartoe? Het ouder/kind weekend? Zo kunnen we nog wel een paar varianten verzinnen.
Wat zo'n jongeren weekend al niet te weeg kan brengen.
Vooralsnog een fantastisch weekend toegewenst.

Groetjes Ineke
ineke valster schreef:[...] Ja, Jan waarom organiseer je geen weekendje 55+? Staan we weer quitte met de jongeren.
[...]
Jan we wachten af........
[...]
+1
Onzin!
Gemengd is veel leuker!
En die weekenden zijn er dus al.
Veel plezier en nu weer on topic!
Blanche schreef:Onzin!
Gemengd is veel leuker!
Maar niet gemengd verhoogt in dit geval de kans op ontmoetingen die de volgende generatie wereldfietsers voortbrengen, ge moet aan de toekomst denken he! ;)

Jammer dat ik op 25 juni pas mijn laatste examen heb, was anders ook wel geïnteresseerd geweest. 't Amusement!
Ik verzoek toch iedereen even vriendelijk om het ontopic te houden.
Gemengde weekenden zijn leuk, maar het jongerenweekend is gewoon bedoeld voor jongeren. De omstandigheid dat er mensen zijn die dan ook een weekend voro leeftijdgenoten willen hebben of gemend leuker vinden: succes en begin een eigen topic. :)

Lasse: jammer dat je niet mee kan fietsen maar examens zijn ook belangrijk. Boeken mee is zeker geen optie? :D

Paul

heb mijn reactie even aangepast, is iets vriendelijker op deze manier. :P
De dag ervoor ben ik nog jarig, dus ik denk dat ik een traktatie meeneem!
Hahahahaha, alvast gefeliciteerd! En we kijken uit naar je traktatie :P
De maandag na het jongerenweekend ben ik nog van plan een van de uitgepijlde routes van de amstel gold race te gaan fietsen om een beetje klimmeters in de benen te krijgen voordat ik naar Zwitserland ga. Ik ben benieuwd of anderen dat ook wel wat lijkt?

PS hoe laat worden we verwacht vrijdag op de camping?
Hallo Hans,

Het is een heel leuk voorstel dat je dat doet :D .
Zelf kan ik helaas niet, wel blijf ik (samen met in ieder geval nog iemand) in de nacht van zondag op maandag op een camping in Maastricht staan. Kunnen we 's avonds nog even lekker de stad in.

Misschien dat anderen wel mee willen/ kunnen doen!

Paul
Hoi Paul,

Welke camping bij Maastricht gaan we staan? 's Avonds de stad in lijkt me een heel strak plan. :D
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee :D
Dat zien we die dag wel, ik weet dat ten zuiden van Maastricht een camping langs het water ligt. De Oosterdriessen. Dat leek me wel wat

Tenzij iemand een camping in Maastricht zelf weet natuurlijk :P
Ja het was leuk, ondanks de regen.

Bedankt allen! Jammer dat ik geen afscheid heb genomen, maar ik wilde nog een beetje bijtijds in Nijmegen terug zijn!

Heren van de kopgroep ook bedankt... ik heb heerlijk gestoempt met jullie!