@leon,
ja omdat ik er mee gereden heb, vind ik toch een belangrijk argument...
dat een nok afbreekt resorteer ik onder fabrieksfout, dat hoort nou eenmaal niet. Ik denk dat je dit bij alle merken kan tegenkomen als er een productiefout is. Als de remmen bij alle fahrradmanufaktuur beginnen afbreken dan zwijg ik. Ik nam gewoon dit "type fiets" omdat ik zelf graag op staal rij en omdat het zeer sterk gelast is, vooral de achterbrug komt me voor als heel deugedelijk.
@roland.
ik bedoel ook niet de fietsenboer om de hoek, ik heb het wel degelijk over kleine bouwers zoals snel, avaghon,...
en door de fiets zaken was metafoor . belangrijk zijn comfortable, goede en veilige rit.
@bob
inderdaad dat denk ik ook. de stijfheid is belangrijk.
tot 200 kg is interssant als de man ook gaat bepakken. Maar als die her eerste jaar dit niet gaat doen en dan 25kg lichter staat, dan weegt die nog 110,...
Maar als de man nu al op fietstocht gaat is de sumo zeker geen slecht idee.
ja omdat ik er mee gereden heb, vind ik toch een belangrijk argument...
dat een nok afbreekt resorteer ik onder fabrieksfout, dat hoort nou eenmaal niet. Ik denk dat je dit bij alle merken kan tegenkomen als er een productiefout is. Als de remmen bij alle fahrradmanufaktuur beginnen afbreken dan zwijg ik. Ik nam gewoon dit "type fiets" omdat ik zelf graag op staal rij en omdat het zeer sterk gelast is, vooral de achterbrug komt me voor als heel deugedelijk.
@roland.
ik bedoel ook niet de fietsenboer om de hoek, ik heb het wel degelijk over kleine bouwers zoals snel, avaghon,...
en door de fiets zaken was metafoor . belangrijk zijn comfortable, goede en veilige rit.
@bob
inderdaad dat denk ik ook. de stijfheid is belangrijk.
tot 200 kg is interssant als de man ook gaat bepakken. Maar als die her eerste jaar dit niet gaat doen en dan 25kg lichter staat, dan weegt die nog 110,...
Maar als de man nu al op fietstocht gaat is de sumo zeker geen slecht idee.