hi

Mijn zoon is nu 13 erg leuke leeftijd heerlijk pubberen we lachen er hartelijk om
Ja je krijg een echte band met hem zo want hij is ook diabetisch zo kregen we respect voor elkaar ik ben ook blij dat ik het zo mag mee maken als vader niets mooiers zo met kids verbanden te zijn tenslotte heb ik een erg drukken e goede baan er voor op gezegd om meer dingen te doen met me gezin zo als het fietsen maar ook vader dochter weekend daar kan geen geld tegen op ja het is makkelijk maar toen we op vakantie gingen drie weken kunnen we nu 6 weken voor weg met de fiets op No budget basis
De eerst reizen door Nederland waren erg leuk gewoon bij de boer vragen mag ik in het weiland slapen er warren maar weinig boeren waar het niet van mocht ze vonden het erg aandoenlijk dat zo met zoon op vakantie was vorig jaar was het zeker ook spannend met fiets naar buitenland de jutland route is erg leuke route zeker ook voor cultuur te snuiven om dat hij dan er veel energie verbrand moesten we elke dag bij tanken bij een baker heerlijk gebak en natuurlijk ook de braadworst wat kan het leven een simpel zijn maar ook mooi en wat krijg je er dan ook veel voor terug wat vind ik het jammer dat ik het zelf nooit zo heb mee gemaakt met vader die ging voor zijn zaak ja soms moest ik traantje laten er over maar ook het gevoel dat ik nu wel dankzij hem dit kan doen en veder op de reis hebben in Denemarken vaak op soort paal campings gestaan speciaal voor fietsers en wandelaars of kanovaarders ze zijn gratis en je mag er kampvuur stoken vaak leg er ook hout klaar er voor maar zeer eenvoudig maar ja wat wil je meer mannen en vuur hihihi
Dit jaar gaan we uit woerden de limen route rijden langs de grens van de Romeinen ja ook weer cultuur door Duitsland naar Wennen en we hebben met de meiden (HiHI ) af gesproken om elkaar weer te ontmoeten in het reuze raad ja ik heb het gestorven twee kids die ook nog genieten na cultuur en juist daar voor op vakantie gaan wij ouder genieten er vol op van nu het nog kan

Gr theo
Ps sorry voor de taal fouten en de komma’s ik heb dyslectici