Ik ben blij dat je een keuze hebt kunnen maken en hoop dat je er vele onbezorgde fietskilometers op kunt rijden.Franke schreef:Ik haalde vrijdag van A'doorn naar D'ter wel een ligfietser in, ik hoop voor je dat jij het niet was.....nsa1984 schreef:Dat stukje lijkt inderdaad een mooi stukje fietspad / route te gaan worden. (Over die borden gaan we het maar even niet hebben.)
- Schwalbe Marathon Racer
- Schwalbe Big Apple
- Schwalbe Kojak
- Panaracer Pasela
- Schwalbe Mondial (wacht ook verslag Eric af)
Een open ligfiets (2wielig) zou ik als ligfietser wel aanraden, maar als jij op een hoge fiets gelukkig rondrijd zal ik je niet tegenhouden. (Kom je vast nog wel een keer voorbij dan)
![]()
Vandaag twee Panaracer Pasela's TG 42-559 besteld. Toch gekozen voor profiel vanwege slipgevaar met de kojaks.
Nee ik werk op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag in Eefde en woon in Zutphen. Dus hooguit dat je met dan 's avonds ruim na etenstijd een keertje daar zou tegenkomen. Toevallig vandaag wel weer met mijn quest (velomobiel.nl) even naar Deventer geweest om een en ander te doen, maar heb er geen rondje stedendriehoek van gemaakt dit keer.