bedankt voor alle reacties!
op de site van co-motion was erg moeilijk te zien of er een snubber toegepast werd. dus maar nagevraagd en men was op de hoogte van de rohloff eisen; want in dit land ben nog niet helemaal overtuigd van de rohloff kennis en frame montage.
ik ben 1m97 en heb met mijn (volledig uitgeruste) trekking fietsen van 64cm met 28" velgen altijd wel gedonder gehad met usa vliegmaatschappijen. een S & S koppeling is dan toch wel erg handing.
fietskoffers worden erg veel gebruikt in dit land. co-motion levert een eigen koffer bij dit model.
een koffer echter gooi ik niet zo handig weg als een doos. koffers kun je natuurlijk altijd vooruit sturen naar je eindbestemming. amerikanen zijn erg goed in het versturen van dingen behalve grote fietsen![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
of het al dan niet een belt drive of co-motion/ santos wordt zal ik in een matrix afweging gooien. ik heb nu een stalen en alu rohloff trekking fiets.
walter
op de site van co-motion was erg moeilijk te zien of er een snubber toegepast werd. dus maar nagevraagd en men was op de hoogte van de rohloff eisen; want in dit land ben nog niet helemaal overtuigd van de rohloff kennis en frame montage.
ik ben 1m97 en heb met mijn (volledig uitgeruste) trekking fietsen van 64cm met 28" velgen altijd wel gedonder gehad met usa vliegmaatschappijen. een S & S koppeling is dan toch wel erg handing.
fietskoffers worden erg veel gebruikt in dit land. co-motion levert een eigen koffer bij dit model.
een koffer echter gooi ik niet zo handig weg als een doos. koffers kun je natuurlijk altijd vooruit sturen naar je eindbestemming. amerikanen zijn erg goed in het versturen van dingen behalve grote fietsen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
of het al dan niet een belt drive of co-motion/ santos wordt zal ik in een matrix afweging gooien. ik heb nu een stalen en alu rohloff trekking fiets.
walter