inderdaadWim schreef:37 mm is toch niet breed? Niet bij mij.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waarom cross commandeurs, vanwege 9sp zeker? Ik dacht me te herinneren (maar weet het niet zeker) dat je gewone 10sp STI-shifters kunt combineren met mini-V-brakes. Wat de maximale bandenmaat bij mini-v-brakes weet ik echter niet.Harry- schreef:Bedankt voor de tip Wim. De mensen van Bike4travel hebben op mij (als leek op dit gebied) een heel deskundige indruk gemaakt en ik ben er eigenlijk op de automatische piloot vanuit gegaan dat het niet meer dan normaal is dat op een racestuur racegrepen worden geplaatst. Maar misschien ben ik daar wat naief in geweest ? Na wat jij mij zojuist hebt verteld sta ik in dubio of het verstandig is hierover nog even kontakt met hun op te nemen want ik wil voor 100% van de remmen op aan kunnen. Maar misschien dat de rekening al wel voldoende duidelijkheid geeft: daarin is nl aangegeven dat voor montage van een racestuur een meerprijs geldt, waarbij is uitgegaan van :
- traveladjusters
- dura ace cross commandeurs 9 sp
- stuur 44 cm
- voorbouw 90 mm.
Wat raad jij mij aan ?
Nee, op de RL520 grepen zitten geen stelschroeven. Alleen een quick release om de blokken wijder te zetten als je het wiel wilt uitnemen.Matthie9000 schreef:Zit er een stelschroef op de tektro(rl 520)-grepen om blokslijtage door v-brakes te compenseren of heb je zoiets nodig om dat te doen?