captain_fabulous schreef:Heb je al eens gekeken in hoeverre je route overlapt met nationale of regionale fietsroutes? Kun je meeliften op andermans bordjes, om het zo te zeggen!
Nee. Uitgangspunt was om de route van Emo te volgen. Omdat de weg in zijn tijd vaak niet meer als een pad zal zijn geweest, die jammer genoeg veelal is opgewaardeerd tot een drukke weg
, was het aangenamer om rustiger wegen te kiezen. Vaak vallen die wel samen met fietsroutes (ik heb dankbaar gebruik gemaakt van de OpenCycleMap). Maar het is volstrekt toeval als mijn route over meer dan 30 km samenvalt met een bewegwijzerde route.
captain_fabulous schreef:Maakt het ook makkelijker om je idee te delen met anderen die geen GPS gebruiken
Ja, dat zou makkelijk zijn, nog makkelijker is een gids (die wel nooit zal verschijnen, zie eerder dit topic), maar ik zou niet weten hoe het anders zou moeten.
De echte die-hards zonder GPS, kunnen de kaarten van hun scherm overnemen op een papieren kaart. Of dit toch maar als smoes gebruiken om een een GPS te kopen.
Peter
(die geen aandelen Garmin heeft)