Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 2012

De bruidssuite slaapt heerlijk, weten Douwe en ik uit eigen ervaring. :wink:
Ik kom ook. Ik vertrek donderdag en blijf slapen in Dordrecht en fietst daarna door naar de camping. Heb last van mijn knieen, word over 7 weken 49, dus moet het allemaal een beetje rustig aan doen.

Zondag fiets ik in 2 dagen naar Arnhem en ga lekker door de Veluwe fietsen drie dagen lang, daarna pak ik de heuvelrug en fiets via Wilnis naar Woerden en weer terug naar Den Haag.

Ik zag namelijk op de buienrader dat het goed weer word in Arnhem.

Mario
Ondanks dat ik me heb opgegeven, kom ik toch niet. Ik heb te veel andere dingen te doen, maar met de huttentocht probeer ik er weer bij te zijn.
supermario schreef:Ik kom ook. Ik vertrek donderdag en blijf slapen in Dordrecht en fietst daarna door naar de camping. Heb last van mijn knieen, word over 7 weken 49, dus moet het allemaal een beetje rustig aan doen.

Zondag fiets ik in 2 dagen naar Arnhem en ga lekker door de Veluwe fietsen drie dagen lang, daarna pak ik de heuvelrug en fiets via Wilnis naar Woerden en weer terug naar Den Haag.

Ik zag namelijk op de buienrader dat het goed weer word in Arnhem.

Mario
Mooie tocht! Het was al zo rustig hier, dat ik dacht de bruidssuite voor mij alleen te hebben ;-) .
Het weer rond Breda ziet er ook goed uit dit weekend. Wel jammer dat ik vrijdag meer wind heb als de oorspronkelijke verwachting :(
Ik sluit me graag aan.
En eigengemaakte hotdogs lijkt me geweldig. Dus ik hoop dat je verkoudheid weer bijtrekt Inge.
Zal ik voor de mosterd zorgen?

(Fietst er nog iemand vanaf Nijmegen vrijdag voor een fietsdate? ik hou me aanbevolen.)
Gr.
Betty
Boop schreef:Ik sluit me graag aan.
En eigengemaakte hotdogs lijkt me geweldig. Dus ik hoop dat je verkoudheid weer bijtrekt Inge.
Zal ik voor de mosterd zorgen?

(Fietst er nog iemand vanaf Nijmegen vrijdag voor een fietsdate? ik hou me aanbevolen.)
Gr.
Betty
Er zijn twee AH's tot 20.00 uur open in de buurt, dus afbakbroodjes en bijbehorende worsten zijn zo gehaald. Dus neem de mosterd maar mee :!:
Bron: AH winkels.

Fietsen vanaf Nijmegen lijkt mij nogal ver. Ik vertrek vanuit Den Bosch en dat is al 80km.

Groet,
Ruud
Ik ben helaas gisteravond weer naar huis huis gegaan. Ik kreeg onderweg naar Dordrecht last van kramp in mijn rechter kuit. Het ging niet echt weg zelfs niet na rek en strek oefeningen.

Ga vandaag naar de dokter en misschien later in de week als het verder goed gaat naar de Veluwe.

Veel plezier allemaal.

Mario
supermario schreef:Ik ben helaas gisteravond weer naar huis huis gegaan. Ik kreeg onderweg naar Dordrecht last van kramp in mijn rechter kuit. Het ging niet echt weg zelfs niet na rek en strek oefeningen.

Ga vandaag naar de dokter en misschien later in de week als het verder goed gaat naar de Veluwe.

Veel plezier allemaal.

Mario

Ga je voor kramp naar de dokter...?
Travelmaster,

Het kan misschien ook wat anders zijn. In de nacht voor vertrek kreeg ik last van kramp, wat tijdens het fietsen weer terug kwam. Omdat ik dit nooit eerder heb gehad dacht ik laat ik maar naar de dokter gaan. Voor komen is beter dan genezen.

Mario
Ziek zijn en hard doorwerken is blijkbaar toch niet de beste remedie om beter te worden.... Ik loop op mijn tandvlees. Kom wel met een pannetje soep en de ingredienten voor de hotdogs op zaterdag langs rond een uur of 6 maar laat de rest van het weekend even aan me voorbijgaan helaas.

Inge
Het weer ziet er niet slecht uit:

Zaterdag overdag is het wisselend bewolkt. In de ochtend vallen er vooral in het westen van het land enkele buien, in de middag concentreren de buien zich meer in de oostelijke helft van het land. De middagtemperatuur ligt rond 15 graden. De wind, uit zuidwest, draait in de middag naar westelijke richtingen en is boven land matig, aan de kust (vrij) krachtig. (Bron: KNMI)

Vooruitzichten
Zondag perioden met zon en droog. Na het weekeinde opnieuw wisselvallig met maximumtemperatuur rond 16 graden.
Ha die Lauke,
Ik ben gisterenavond terug gekomen uit Frankrijk en moet woensdag al weer naar Spanje. Moet ondertusen een berg werk doen.
Helaas moet ik dit jaar voorbij laten gaan.

Groetjes,

Bert
supermario schreef:Travelmaster,

Het kan misschien ook wat anders zijn. In de nacht voor vertrek kreeg ik last van kramp, wat tijdens het fietsen weer terug kwam. Omdat ik dit nooit eerder heb gehad dacht ik laat ik maar naar de dokter gaan. Voor komen is beter dan genezen.

Mario
Helemaal met je eens: sterkte en succes! Maatje vn mij is ook even een maandje gestopt met MTB-en, kreeg last van zijn kniën maar op MRI was niks te zien. Hopelijk valt het mee!
bert sitters schreef:Ha die Lauke,
Ik ben gisterenavond terug gekomen uit Frankrijk en moet woensdag al weer naar Spanje. Moet ondertusen een berg werk doen.
Helaas moet ik dit jaar voorbij laten gaan.

Groetjes,

Bert
Jammer Bert,

We zien elkaar een volgende keer weer.
Imeere schreef:Ziek zijn en hard doorwerken is blijkbaar toch niet de beste remedie om beter te worden.... Ik loop op mijn tandvlees. Kom wel met een pannetje soep en de ingredienten voor de hotdogs op zaterdag langs rond een uur of 6 maar laat de rest van het weekend even aan me voorbijgaan helaas.

Inge
Tof dat je nog even langs wilt komen, jammer dat je er nu niet bij bent. Avondje kampvuur bij aangename temperaturen achter de rug. Het is volle maan en vooralsnog blijven de weerwolven weg.
Ook wij komen toch maar niet. Even een weekendje niets is ook wel eens heel erg lekker! Jullie vanavond weer kampvuur en prachtig weer - Veel plezier allemaal!
ruudvp schreef:Het is volle maan en vooralsnog blijven de weerwolven weg.
Niet te voorbarig, het is morgenochtend pas volle maan.

.tsooJ
Het was weer een prima en gezellig weekend op een prachtige camping! Hoogtepunt was natuurlijk worstjes en marshmallows roosteren boven het kampvuur!
Afbeelding

Afbeelding
Een paar foto's van de 100 km tocht.
Afbeelding

Afbeelding
Ook hier nog wat foto's van een heel gezellig weekend, weer top georganiseerd - Hetty en Lauran (en Perro niet te vergeten) erg bedankt!

Rob en Sien