door
Mattt » do 28 jul, 2011 00:16
Lijkt mij een prima fiets; ik zou er een ander stuur op zetten (zodat je het stuur in meerdere posities vast kunt houden; barends of vlinderstuur oid) en er een goed, hard, leren zadel op zetten die je voordat je er mee op reis gaat goed infietst. Altijd imbussen e.d. mee met het infietsen en zo de stand/hoogte van stuur/zadel aanpassen totdat je er tevreden mee bent. Verder even kijken hoeveel bagage je mee gaat nemen (zonder voordragers kan dan misschien ook) en inderdaad de hele fiets even goed na (laten) kijken. Zorg dat het allemaal goed fietst en dat je houding optimaal is; dan hoef je daar tijdens een tocht niet achter te komen.
Eventueel valt trouwens te overwegen om de fiets te customizen bij m-gineering en dan zou ik specifiek de kleuren laten oppimpen (is nu toch de zomeraanbieding) naar een combi van atomic/neon-groen + mysterious/kinky-purple met daarbij een rohloff-plus-modificatie (wel laten uitvoeren in chroom!!); de nieuwe rohloff-plus modificatie synchroniseert ook met de atoomklok dus dan loopt je fiets altijd op tijd! Voor de woestijn/sahara kun je dan altijd nog upgraden naar diesel-injectie (of stoom
) dat snappen ze daar sowieso.
Rare discussie