Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ideale poetsdoek - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

ideale poetsdoek

En dat te bedenken dat ik al tientallen jaren gewoon keukenpapier heb gebruikt voor onderhoud aan de fiets en toch tevreden.... :D Alleen omdat ik oude katoenen lappen vaak niet in huis heb.
Katoenen tasje aan een haak in het sleutelhok. Versleten t-shitrs, luiers, lakens etc erin en je hebt altijd voorraad. Als ik enthousiast/boos/gefrustreerd ben (of het sleutelhok opruim) knip/ scheur ik het in min of meer vierkante lapjes

Groet Remco
al het textiel wat in wegberm ligt en enigszins schoon is.
Hoeft toch niet schoon te zijn, wordt toch vies.
Wel netjes weggooien, dus niet in de berm
er liggen altijd opvallend veel onderbroeken in de berm.
Probleem is alleen dat ik niet voldoende oude kleren heb als poetsdoeken en geen zin heb om daar geld uit te gaan geven door poetsdoek(rollen) te gaan kopen. Zijn vieze doeken ook her te gebruiken? Of gaan dan mijn wasmachine kapot/onherstelbaar vies worden?
Als je eerst met Biotex oid weekt en de zooi uitspoelt zodat de ergste bonken ellende weg zijn en je op 90 graden wast kan het denk ik wel. Ik zou alleen uitkijken om er andere spullen bij te mikken. De vet- en olieresten gaan toch zwerven. Mogelijk moet je de wasmachine ook wat vaker schoonmaken. Ik weet dat garages ook wel gebruik maken van wasbare poetsdoeken en een monteur gooit een vuile overal ook niet gelijk weg toch? Ik voor mij kies liever voor het consumptiemodel. Een poetsdoek gaat na gebruik het grijze archief in.

Groet Remco