Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 2011, 24 en 25 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 2011, 24 en 25 september

Een beetje laat, maar met ons tijdschrift willen we een stoeltjestest doen, zoals de leuke matjestest een paar nummers geleden.

Ik kan dat weekeinde niet. Maar nu wil ik het wel schrijven en de stoeltjes regelen, maar euh wie wil het coördineren?
Je draagt dan zorg voor het in ontvangst nemen van de stoeltjes, je zorgt dat de vragenlijsten worden ingevuld', dat er mensen worden geïnterviewd, dat er foto's worden genomen en dat de stoeltjes weer terugkomen. Als je je geroepen voelt, stuur mij dan een mail.

En wie zou een stoeltje willen testen?

Ik ben er een beetje laat mee (tja, ik heb erg druk) dus als je voor dinsdag wilt reageren dan heel graag! Dan kan naar mijn privé mailadres: schuyt@wxs.nl

Eric Schuijt
Redacteur De Wereldfietser

NB om er voor te zorgen dat dit opvalt plaats ik een aparte oproep op het forum, dus het kan zijn dat je het twee keer leest.
Hoi hoi,

Jammer genoeg zal ik niet aanwezig kunnen zijn, mijn grootmoeder verwacht me dat weekend bij haar thuis en aangezien de weekends erna ook al ingevuld zijn heb ik geen andere keuze dan te gaan... .

Mijn excuses, maar zeker tot de volgende!
Kelly
De weersverwachting ziet er gunstig uit! http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

ProRail lijkt ook mee te werken, want de treinen rijden komend weekend normaal.

Wat houdt ons tegen?
lauke schreef:Martijn heeft een off road tocht uitgezet van 75 km.
Is er ook een track van de MTB-tocht en de andere tochten beschikbaar?
Marianne schreef:
lauke schreef:Martijn heeft een off road tocht uitgezet van 75 km.
Is er ook een track van de MTB-tocht en de andere tochten beschikbaar?
Zie het bericht van Lauran en Hetty:
lauke schreef:Als je belangstelling hebt voor het weekend of wilt laten weten dat je komt stuur dan een bericht naar:
info@bikefeeling.nl
We sturen een mailtje terug met tracks en pdf-jes
Mogelijk ben ik ook van de partij maar dan enkel voor de koninginnerit op zaterdag. Zijn er al voldoende kandidaten voor die koninginnerit zodat ze zeker doorgaat?

Indien een gps-track beschikbaar dan mag je mij die al doorsturen.

Groetjes,
Gunter
Ik denk dat ik zaterdag de tocht van 80 km ga maken, want het grootste stuk van de Biesbosch van de rit van 120 km zit ook in mijn aanfietsroute van vrijdag.

Nu maar hopen dat de weersvoorspelling uit gaat komen: 20 graden en droog in het weekend!
Gunter schreef:Mogelijk ben ik ook van de partij maar dan enkel voor de koninginnerit op zaterdag. Zijn er al voldoende kandidaten voor die koninginnerit zodat ze zeker doorgaat?

Indien een gps-track beschikbaar dan mag je mij die al doorsturen.

Groetjes,
Gunter

Net boven je antwoord schrijft Rob dat je moet mailen naar Lauke oftwel Lauran voor de gps-tracks met het e-mailadres Gunter. Het is trouwens ook niet mogelijk om documenten via de PB knop in dit forum te versturen, dus hij moet wel je e-mail hebben. :wink:

lauke schreef: Als je belangstelling hebt voor het weekend of wilt laten weten dat je komt stuur dan een bericht naar:
info@bikefeeling.nl
We sturen een mailtje terug met tracks en pdf-jes
Ik heb mij opgegeven, het weer lijkt goed te worden dus ik kom vrijdagmiddag lekker aan op landgoed de Wildert. All the way from Grunn :P
In eerdere afleveringen van dit weekend kon iedereen zo op het landgoed "De Wildert". Tegenwoordig is de poort gesloten voor auto's. (fietsers kunnen er nog wel zo door)
Wanneer je met de auto komt, bel dan bij de poort met:

Rob: 0651-521709 of als die niet opneemt met Joyce: 0653-298082

Als je zegt dat je een Wereldfietser bent en het wachtwoord kent (Sesam open U) dan maken ze, op afstand, de poort voor je open.

Ik zal voor de zekerheid een briefje aan de poort hangen voor wie de telefoonnummers niet bij zich heeft. Het wachtwoord moet je natuurlijk wel kennen.
Marianne schreef:
lauke schreef:Martijn heeft een off road tocht uitgezet van 75 km.
Is er ook een track van de MTB-tocht en de andere tochten beschikbaar?
Marian, Gunter en anderen,

Stuur een aanmeld-mailtje naar Hetty: info@bikefeeling.com.
Ze stuurt dan een berichtje retour met daarin alle tracks die gereden worden en de knooppuntroutes van de tochten. (De mtb tocht is uiteraard geen knooppuntenroute)
:P Herfst begint zonnig en warm :P


De herfst zal rustig, zonnig en warm beginnen. Vanaf vrijdag krijgen we temperaturen die op kunnen lopen tot twintig graden. Volgens Weerplaza bouwt er zich donderdag een hogedrukgebied op boven Midden-Europa, waardoor depressies op afstand worden gehouden.Ook wordt er geleidelijk warme en vrij droge lucht aangevoerd. Het gevolg is een stuk zonniger weerbeeld. http://www.nu.nl/binnenland/2620388/her ... -warm.html
Is er toevallig iemand die vrijdag in de namiddag vanuit de richting Amsterdam/Amstelveen met de auto naar Brabant gaat? Ik heb college tot half 4, en kan dan helaas pas na de spits met de fiets in de trein, waardoor ik pas om half 9 in Bosschenhoofd aankom.
Ik dacht, wie weet... :P
Martijn heeft laten weten dat hij helaas niet in de gelegenheid is om naar Bosschenhoofd te komen. Is er een vrijwilliger om de mtb-route of de 120 km voor te rijden?
Wanneer iemand een van de twee routes voor wil rijden doe ik de andere.
lauke schreef:Martijn heeft laten weten dat hij helaas niet in de gelegenheid is om naar Bosschenhoofd te komen. Is er een vrijwilliger om de mtb-route of de 120 km voor te rijden?
Wanneer iemand een van de twee routes voor wil rijden doe ik de andere.
Sorry Lauran, ik ben er niet bij. Had echt heel graag gewild, maar ik heb een belangrijke meeting met de familie. In elk geval veel plezier, het wordt weer één groot feest daar.
Onze bescheiden boomgaard levert dit jaar meer peren dan we op kunnen. We zullen een kistje meebrengen zodat we na de fietstocht van zaterdag een toetje met peren kunnen maken.
Laat daar je creativiteit maar op los.

Afbeelding
jimvandenberg schreef:
lauke schreef:Martijn heeft laten weten dat hij helaas niet in de gelegenheid is om naar Bosschenhoofd te komen. Is er een vrijwilliger om de mtb-route of de 120 km voor te rijden?
Wanneer iemand een van de twee routes voor wil rijden doe ik de andere.
Sorry Lauran, ik ben er niet bij. Had echt heel graag gewild, maar ik heb een belangrijke meeting met de familie. In elk geval veel plezier, het wordt weer één groot feest daar.
Ha die Jim,

Een weekend zonder onze enige, echte Lord Jim kan toch eigenlijk niet. Jim ik zal je missen, maar ik begrijp jouw familie-omstandigheden volkomen. Tot een andere keer.

Groetjes,

Bert
ik ga moeten passen, ik had gehoopt om zaterdag er eens bij te zijn voor de koninginnerit maar de kids hebben veel te goede punten behaald deze week dat we ze moeten belonen met een dagje Plopsaland.

veel plezier ginder boven!
Lauran en Hetty,

Ik jullie niet meer gezien zondagochtend om afscheid te nemen en jullie te bedanken voor een zeer goed georganiseerd weekend wat heel gezellig was !

Dus ..... Nog heel erg bedankt voor een leuk weekend !!!

En alle anderen natuurlijk, want samen zijn WIJ de wereldfietser, een club van speciale, aparte mensen die van reizen op de fiets houden.
En van 's avonds bij het kampvuur met een lekker glaasje :D

Speciale dank naar mensen die een goed, lief, bemoedigend woord hebben gesproken :wink:

Tot volgend jaar lieve mensen !

Groetjes Lars
Lauran, Hetty, bedankt voor de organisatie van dit geweldig weekend!

We hebben genoten!
Dank allen voor wéér een fijn weekend, overdag heerlijk gefietst, gezellig gekletst, verwarmd door de zon en s avonds verwarmd door het vuur en de borrel.
Bijzonder sapje, de perenlikeur..

Tot een volgende keer!
Wim & Marjan