Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 5 mei tocht België - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

5 mei tocht België

Ha James,

Dat is wel een heel mooi wielrenshirt wat je op je wijn-stokbroodfoto draagt.
Waar heb je dat vandaan?

Tnx, gr Hans
aandegracht schreef:Ha James,

Dat is wel een heel mooi wielrenshirt wat je op je wijn-stokbroodfoto draagt.
Waar heb je dat vandaan?

Tnx, gr Hans
Dat is de fietstenue van Haven Amsterdam (Port of Amsterdam) - prachtig eh!?
Helaas (voor mensen die niet bij Haven Amsterdam werken) is het alleen te bestellen door mensen die hier in dienst zijn.
Ik heb ook weer heerlijk genoten van een schitterend fietsweekend. Heb eerst twee dagen met de groep meegefietst om vervolgens samen met Roel bij Diest af te haken richting Z-Limburg, waar we zondag nog een kleine Amstel Gold hebben gereden.
Anita bedankt! Hoe zijn jullie nu thuis gekomen vanuit Tongeren?
Heb het erg leuik gevonden en word meteen lid! :)

Janneke
Ook wij vonden het een geweldig fietsweekend!
Veel nieuwe mensen ontmoet, en interessante, leerzame en soms ook hele sterke verhalen gehoord :wink: . En natuurlijk werkte ook het weer goed mee.
Anita bedankt voor de mooie routes!
Hier staan wat foto's.

Rob en Sien
Vraag aan Jos: heeft Kristoffel je uiteindelijk nog naar de camping in Diest gebracht?
beste mensen van de 5-8 meitocht.

De 3e rit van Molestede naar Turnhout verliep even anders! Ik nam de LF-35 maar de verkeerde kant!!! Dus naar het zuiden. Hartstikke stom en had pas vele km's. in de gaten! Uiteindelijk maar de tocht verder gegaan via de LF-6 (Vlaanderen-route) wat ook erg mooi was. Veel op en neer met een landschap waar veel en gerst verbouwd werd. In Tongeren een jeugdherberg genomen en de volgende dag naar Maastricht gefietst.
Maar eerlijk gezegd toch wel balen hoor. Ik hoop wel dat het bij deze stommiteit blijft.
groet anita
Mijn foto's van de Belgie-tocht staan op
https://picasaweb.google.com/1016280546 ... directlink

Anita, hartstikke bedankt voor het organiseren! Er zaten veel mooie stukken bij, heerlijk autoluw fietsen door gevarieerd landschap. En Roald, bedankt voor het uitstekende route-vinden voor de middengroep (nee, dit is geen steek naar Anita :-) ).

Ik vond het erg gezellig en kijk uit naar een volgende tocht!

Bernice
Heb het erg leuk gevonden en word meteen lid!
Goed zo! Tot de volgende keer!
Wat een heerlijke tocht was dit weer.

Iedereen van de "gemiddelde" groep bedankt dat ik jullie mocht leiden. :D

Nieuwe gezichten, nieuwe inzichten,

Sien nog hartelijk dank voor het "pedagogisch" compliment. :)

En heel fijn dat jullie weer zoveel mooie fotos gemaakt hebben.

Roald
Hey,

Vond de eerste tocht erg mooi. Jammer dat mijn tent opnieuw niet helemaal voldeed. :lol: Ben die dag terug naar Almere gefietst. Ook wel een avontuur :D

Tot een volgende keer!

Niels
Hoi opnieuw,

Ik ben op zoek naar de man die tegen me zei dat hij nog wel een voordrager had met staander (en zei dat ik achter me moest kijken toen ik zei dat ik nog nooit had opgemerkt dat dit bestond) die ik mocht hebben (overkopen natuurlijk :wink: ).

Hij staat op de 3e foto van Rob en Sien, helemaal verscholen achter de tent van Janneke (althans, ik vermoed dat hij het was).

Als iemand weet wie hij is (of als jij de lezer bent) mag je het me altijd laten weten!

Bedankt,
Kelly