Robert_Kroon schreef:Even back OnTopic voordat we verdwalen in wat we allemaal niet hebben aangeschaft.
In eerste aanleg heb ik een verkeerde aanschaf gedaan van een ThermaRest VentraDownConverter met de gedachte dat dit een slaapzak was.
Dat was dus niet zo, ook gezien ik kou leed en alles steeds open schopte in dit item.
Naar aanleiding van deze 'mislukte' week vakantie in Nederland (alleen mislukt vanwege deze Thermarest)
Nou naar mijn vraag; ik heb naar aanleiding van Willem Jongman zijn verhaal "de eerste keer op fietsvakantie" mij gaan oriënteren op de markt en mij een Ajungilak Kompakt 3 season slaapzak aangeschaft.
Deze heb ik afgelopen weekeinde voor het eerst kunnen gebruiken, een prima aanschaf! Maar...
Ik krijg deze slaapzak onmogelijk meer in de bijgeleverde zak/tas.
Heb van alles geprobeerd, maar de slaapzak blijft te 'luchtig' om weer in bijpassende tas te krijgen.
Hoe lossen jullie dat op?
Ik heb nog steeds het idee dat ik verkeerde zaken aanschaf...
Laats weer de eerste keer gekampeerd en weer met geen mogelijkheid die stomme Ajungilak in de hoes te krijgen
Dan maar helemaal los ik de achtertas...
hele achtertas vol met alleen maar slaapzak
Dat kan toch niet de bedoeling zijn...
Dan toch maar weer geld uitgeven aan een slaapzak
Als ik kijk naar jullie tips en zie op de WFbeurs dat dons toch beter en kleiner oprolbaar is dan toch maar voor die optie gaan, of de ventradown een rits in laten zetten
, ik als toch nog steeds als beginnend WFer vraag me toch af waar je zo'n ventradown normaal gesproken zou voor gebruiken?