http://www.bikeboosting.nl/index.php?a17
mario
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Losse spullen kopen en zelf in elkaar vlechten? Nadeel van die Rose wielen is dat ze bijna allemaal plain spaken hebben.Nou, alle informatie maakt het er niet makkelijker op. Enerzijds wil ik natuurlijk goede kwaliteit, maar anderzijds ook weer niet de hoofdprijs betalen.
Goeie keuze en ziet er goed uit! Ik ben voor exact dezelfde wielset gegaan maar dan in combinatie met een B+M IQ Fly Senso Plus. Ik gebruik momenteel het achterwiel nog niet omdat de huidige achtervelg nog niet versleten is; gelijk maar wat electronica aangesloten (overheen getekend om eea uit te leggen aan iemand). Ik gebruik de zzing oplader om via usb óf mijn telefoon/gps op te laden óf om (2) AA/AAA batterijen op te laden.Jarno schreef:Zo even een update. Ik heb alweer een week of twee geleden de knoop doorgehakt en de onderdelen besteld: ATB-wielset 28"/700 C ; Xtreme SARI T-19 R / Shimano Deore XT - DH-3N80
En ik heb inmiddels ook alweer het eerste korte tochtje erop zitten met de wielen. Mijn eerste indruk is enkel positief. De wielen lijken goed gespaakt en zijn zeker slagvrij. Ik heb geen aanpassingen hoeven te doen aan de remmen om de nieuwe velgen te kunnen plaatsen.
Ook qua rijgedag ben ik tevreden. Ik heb welliswaar met fietskar gereden, maar de stabiliteit en gevoel zijn beter dan met mijn oude wielen. Een verbetering dus. En het laden van de Nokia Bike Charger via de naafdynamo werkt ook, maar dat is wat voor een ander topic.
Voor de koplamp heb ik gekozen voor de B+M Lumotec Lyt senso plus. Deze vond ik er qua prijs/beoordeling goed uitkomen op de site. Deze heb ik gisteren pas kunnen plaatsen aangezien die wat later werd geleverd. Nog geen ervaring mee dus, maar de eerste indruk is goed.
Voor de eventuele liefhebbers:
(afbeeldingen)