Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets buiten stallen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets buiten stallen

Alleen voor fixies.
Wim
Sietse schreef:Is http://www.gimmii.nl/fiets-ophange-boekenplank.html niks voor je??

Groetjes,

Sietse
Veel te duur hoor! Ik gebruik graag sloophout om iets moois van te maken. Ik kan voor allerlei houtafval bij de molenmaker terecht, goeie en mooie houtsoorten zoals eiken, bangkirai, grenen, bilinga, larix, noem maar op.
Open http://molen.startpagina.nl/ en scroll de derde kolom naar Molenmakers voor adressen.
Neem nou het ouderwetse theekastje hieronder, die ik in maart 2009 zelf heb gemaakt! Gezaagd uit een oude eiken balk van 4 meter lang en 20 x 20 cm dik, gratis van de molenmaker! Het geslepen glas in het midden en de koperen handgrepen zijn op een rommelmarkt gekocht. De overige raampjes zijn van oud glas uit het grof vuil, met "bibberende" zichteffecten, zoals het vroeger gewoon was. Alleen de scharnieren zijn nieuw. Dit theekastje staat nu in mijn 2e huis in Zweden.

Afbeelding
Wim schreef:Alleen voor fixies.
Wim
en analfabete eigenaren ;)
Martin E. van Doornik schreef:In wat voor type huis woon je dan? Een flat, een oud vissershuisje, duplexwoning, of wat dan ook? Ligging in een stad of in een dorp?
In de grote stad (020), een tweede verdieping, +- 40 vierkante meter, goed volgestouwd met boeken. Fietsen boven het bed hangen is helaas ook geen goede mogelijkheid, daar hangt een klamboe. Verder is het plafond is niet heel betrouwbaar, bovendien wordt het dan voortdurend het hoofd stoten. Verder is het een jaren dertig woning, Amsterdamse school.
Michaj schreef:
Martin E. van Doornik schreef:In wat voor type huis woon je dan? Een flat, een oud vissershuisje, duplexwoning, of wat dan ook? Ligging in een stad of in een dorp?
In de grote stad (020), een tweede verdieping, +- 40 vierkante meter, goed volgestouwd met boeken. Fietsen boven het bed hangen is helaas ook geen goede mogelijkheid, daar hangt een klamboe. Verder is het plafond is niet heel betrouwbaar, bovendien wordt het dan voortdurend het hoofd stoten. Verder is het een jaren dertig woning, Amsterdamse school.
Bedankt, dan kan ik me nu beter voorstellen hoe je woont. Ik heb in de jaren '50 ook in Amsterdam gewoond, Boetonstraat 26 vlakbij het Flevopark. Ik keek schuin uit op de in 1993 gesloopte Elthetokerk. Nu zit de buurt vol met allochtonen.
Nu zit de buurt vol met allochtonen.
En, levert dat meer of minder fietsparkeerplaatsen op ....? :cry:
Hej Michaj
Is er een afgesloten fietstenstalling bij jou in de buurt? Bij mij 4 straten
verderop. Daar parkeer ik één van mijn 4 fietsen voor 90 euro per jaar.
De andere fietsen staan buiten, in het trappenhuis (vinden de andere bewoners maar zozo) en in een kamertje (waar binnenkort een kind af en toe komt logeren). Ik vind het een prima oplossing.

En dan het volgende voor Martin:
Ten eerste; Migratie is van alle tijden. Zie ook de trek van Nederlanders voor tijdelijk of voor eeuwig naar uh ... Zweden!
En wat hebben allochtonen met het fietsopbergprobleem van Michaj te maken?

Een prettige dag!

Loes
Whoe-haha...wat een geweldig grappig topic. Keep them comming. Heb je geen verhuishaak aan de buitenkant van het pand? Hang ze daar aan en takel ze op...diefstal vrij!!