Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht 2010 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Huttentocht 2010

brander meenemen hier een paar links om lekker uit te eten:
http://www.petersborculo.nl/menukaart.html
http://www.alpaso.nl/
http://www.cleopatra-borculo.nl/index2.html
nou bij van deze overheerlijke restaurans kan je met een groepje tog lekker eten dacht ik en niet zo duur
gr marcel
Eric op de Fiets schreef:@Blanche & Hans, ik krijg Mapsource niet onder Windows 7 aan de praat. Ook niet in de XP sp3 modus van W7. Ik krijg de kaarten die ik onder Vista gebruikte op de laptop (nu w7) niet meer unlocked op mijn XP desktop. Zijn de twee routes ook beschikbaar in .GPX format? Dan kan ik ze met gratis EasyGPS op de garmin zetten. @Marjan, kun jij ze eventueel omzetten naar GPX?
Ik heb hem voor je geconverteerd naar gpx. Die kun je hier neerladen.
Suc6!
fiets-ster schreef:Hebben die trekkerhutten eigenlijk kookgelegenheid en mag een kampeerder daar gebruik van maken of zal ik mijn brander meenemen?
Ja hoor, er is kookgelegenheid, klein fornuis plus gas. Je moet wel zelf een pannetje meenemen en tentkampeerders mogen uiteraard ook bij de anderen in de hut om te koken.
De volgende mensen gaan mee: Jim, Gaele, Marijn, Anneke, Henk, Tom, Roald, Blanche, Douwe, Nel, Marcel, Anne, Peter, Marlous, Wim, Marjan, Fam.Willem de Vries, Marianne, Fokko, Hans, Saskia, Vincent, Erik, Ellen, Oscar, Jacqueline, Kees, Bert, Marc, Annita, Chanouk, Pauline, Erik, Yvon.
jimvdberg schreef:De volgende mensen gaan mee: Jim, Gaele, Marijn, Anneke, Henk, Tom, Roald, Blanche, Douwe, Nel, Marcel, Anne, Peter, Marlous, Wim, Marjan, Fam.Willem de Vries, Marianne, Fokko, Fam. vd Veeke, Vincent, Erik, Ellen, Oscar, Jacqueline, Kees, Bert, Marc, Annita, Chanouk, Pauline, Erik.
Fam. vd Veeke heten gewoon Hans en Saskia hoor.
HansvanderVeeke schreef:Fam. vd Veeke heten gewoon Hans en Saskia hoor.
Gelijk aangepast, ook Yvon heeft zich zojuist aangemeld.
Mogelijk heb ik er zelf overheen gelezen in de info,en misschien overbodig, maar nog maar even voor de duidelijkheid,

Verzamelen zaterdagochtend aan de zuidkant van het Station. :)

EN het weersverwachting lijkt alsmaar beter te worden :D
dit word een kei gezellig wiekend heb er nu al zin aan
Even een praktische vraag:

Waar kun je het beste de auto voor twee dagen neerzetten in de buurt?
Is er een P+R in Arnhem?
Hallo Hans, ik zet de mijne neer in de buurt van kasteel Rozendaal.
Dat buurtje lijkt wel oke, en daar komen we op zondag weer langsgereden in de afdaling. (op tijd afremmen :)
Groets, Yvon
Omgeving van heemstralaan ed is ook safe.
De Burgemeesterswijk grenst aan station en is ook veilig, bijv van Pallandtstraat
foutje moest pb zijn...sorry
Let wel even op dat je de auto niet in een parkeer-vergunnings-gebied zet. Dat is een redelijk groot gebied rond het centrum. Een bon heb je dan zo te pakken. Onder het station is en parkeergarage. Kost minder dan een bon en dan staat de gouden koets droog (als het al gaat regenen in het weekend). Ik zet bij mijn werk neer.
Succes ! Eric (met een C)
jimvdberg schreef:De volgende mensen gaan mee: Jim, Gaele, Marijn, Anneke, Henk, Tom, Roald, Blanche, Douwe, Nel, Marcel, Anne, Peter, Marlous, Wim, Marjan, Fam.Willem de Vries, Marianne, Fokko, Hans, Saskia, Vincent, Erik, Ellen, Oscar, Jacqueline, Kees, Bert, Marc, Annita, Chanouk, Pauline, Erik, Yvon.
De groep wordt steeds groter, er sluiten nog steeds tentkampeerders aan, nu weer Bernice en Roel. Plus Hein en Ingeborg.
Veel plezier allemaal. Helaas kan ik nog niet mee.
Wim
Voor de deelnemers van hut nummer 2 wil ik het koken wel verzorgen.

Maak je even per PB bekend, kan ik vooraf een menu samenstellen met eventuele wensen van jullie, ivm de boodschappen die onderweg gedaam moeten worden!!!

groetjes Peter
jimvdberg schreef:De volgende mensen gaan mee: Jim, Gaele, Marijn, Anneke, Henk, Tom, Roald, Blanche, Douwe, Nel, Marcel, Anne, Peter, Marlous, Wim, Marjan, Fam.Willem de Vries, Marianne, Fokko, Hans, Saskia, Vincent, Erik, Ellen, Oscar, Jacqueline, Kees, Bert, Marc, Annita, Chanouk, Pauline, Erik, Yvon.
En de groep wordt steeds groter, er sluiten nog steeds tentkampeerders aan, nu weer Bernice en Roel. Plus Hein en Ingeborg.
Plus Ben, Ingrid en Fred. Plus Patrick. We zijn dan met 44.
hebben juli er allemaaaaaaal een beetje zin aan het word prima weer het wiekend
gr marcel