Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Schapenhekjes dijk Waddenzeekust Groningen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Schapenhekjes dijk Waddenzeekust Groningen

Martin E. van Doornik schreef:Voor klachten over die vermaledijde hekken kan men terecht bij Waterschap Noorderzijlvest. Dieze instantie heeft de Groninger zeedijken onder z'n beheer. Ik ken dit pand, omdat ik jarenlang op een drukkerij ernaast heb gewerkt en vaak bij Noorderzijlvest binnen ben geweest. Het staat schuin schter het ijsstadion Kardinge.

http://www.noorderzijlvest.nl

Beste Martin,

Jij bent nogal een handige klusjesman. Heb jij een idee voor een ontwerp van een fietsvriendelijker hekje?

Groetjes uit Amsterdam,

Bert
bert sitters schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Voor klachten over die vermaledijde hekken kan men terecht bij Waterschap Noorderzijlvest. Dieze instantie heeft de Groninger zeedijken onder z'n beheer. Ik ken dit pand, omdat ik jarenlang op een drukkerij ernaast heb gewerkt en vaak bij Noorderzijlvest binnen ben geweest. Het staat schuin schter het ijsstadion Kardinge.

http://www.noorderzijlvest.nl

Beste Martin,

Jij bent nogal een handige klusjesman. Heb jij een idee voor een ontwerp van een fietsvriendelijker hekje?

Groetjes uit Amsterdam,

Bert
Waterschappen hier zijn instellingen die je alleen mag bellen op donderdag tussen 9 en 12. Dan zetten ze de voicemail aan en terugbellen doen ze ook niet. Ga ik niet gelukkig van worden
[quote="m-gineeringWaterschappen hier zijn instellingen die je alleen mag bellen op donderdag tussen 9 en 12. Dan zetten ze de voicemail aan en terugbellen doen ze ook niet. Ga ik niet gelukkig van worden[/quote]
Maar wel trouw elk jaar de laatste decenia, gigantisch verhoogde waterschapsbelasting betalen om het instituut in stand te houden. :wink:
m-gineering schreef:
bert sitters schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Voor klachten over die vermaledijde hekken kan men terecht bij Waterschap Noorderzijlvest. Dieze instantie heeft de Groninger zeedijken onder z'n beheer. Ik ken dit pand, omdat ik jarenlang op een drukkerij ernaast heb gewerkt en vaak bij Noorderzijlvest binnen ben geweest. Het staat schuin schter het ijsstadion Kardinge.

http://www.noorderzijlvest.nl

Beste Martin,

Jij bent nogal een handige klusjesman. Heb jij een idee voor een ontwerp van een fietsvriendelijker hekje?

Groetjes uit Amsterdam,

Bert
Waterschappen hier zijn instellingen die je alleen mag bellen op donderdag tussen 9 en 12. Dan zetten ze de voicemail aan en terugbellen doen ze ook niet. Ga ik niet gelukkig van worden
Op de site van het Waterschap staan de AB-leden die jullie als Groningers hebben kunnen kiezen. Je kunt ze rechtstreeks een mailtje sturen.
bert sitters schreef: Beste Martin,

Jij bent nogal een handige klusjesman. Heb jij een idee voor een ontwerp van een fietsvriendelijker hekje?

Groetjes uit Amsterdam,
Bert
Dank je Bert, ik voel me een beetje vereerd. Maar ik moet de situatie bij Nieuw Statenzijl eerst ter plekke bekijken (foto van DriesBa ontbreekt) en het is ongeveer 70 km van mijn huis vandaan.
Ik ben momenteel druk doende om 9 glas-in-lood ramen te maken in Art-Deco stijl (één van mijn andere hobby's). Ik heb vandaag al 369 stukjes glas in verschillende kleuren gesneden. En op de computer het verslag van mijn fietsvakantie in 1975 schrijven.
Aan de waddenzeedijk aan het einde van de Schaapweg in de Linthorst Homanpolder, recht ten noorden van mijn huis, staat een gegalvaniseerde stalen hek met schuine scharnieren. Door zijn eigen gewicht valt hij uit zichzelf dicht en mijn fiets kan daar gemakkelijk doorheen. Gewoon het waterschap adviseren om dit als voorbeeld te nemen.

Met de groeten van Martin
Martin E. van Doornik schreef:
bert sitters schreef: Maar ik moet de situatie bij Nieuw Statenzijl eerst ter plekke bekijken (foto van DriesBa ontbreekt) en het is ongeveer 70 km van mijn huis vandaan.
De boze mensen voor mij en ik waren zo "grammietig", dat we vergeten zijn het vast te leggen op beeldmateriaal.
Ik heb die dag 82v.v.=164km gereden, Dat moet toch te doen zijn door een wereldfietser van foormaat? 8) Het gebied tussen Termunten en Nieuw Statenzijl is aan te bevelen. Erg rustig.
Trouwens staan die toeganghekjes tot de dijk ook niet bij Lauwersoog of Pieterburen? Daar doet zich een soortgelijke situatie(naar de weg onderaan de dijk) voor.