Dat is volgens mij geen snellader maar een langzaamlader en hij is bijna 250 gram !!jasmon schreef: via deze link nog iets goedkoper, zelfde eigenaar
Doet het wel goed want ik heb hem zelf ook.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is volgens mij geen snellader maar een langzaamlader en hij is bijna 250 gram !!jasmon schreef: via deze link nog iets goedkoper, zelfde eigenaar
Je moet dan nog even naar hetzelfde product zoeken. Scheelt een eurootjeMichael W schreef:Dat is volgens mij geen snellader maar een langzaamlader en hij is bijna 250 gram !!jasmon schreef: via deze link nog iets goedkoper, zelfde eigenaar
Doet het wel goed want ik heb hem zelf ook.
Dat is niet aan te raden bij een Li-ion batterij of accu (laptops), dan gaat ie stuk.supermario schreef:Ik heb gelezen dat je de batterijen de eerste paar keer volledig leeg moet maken en dan pas opladen.
oepsie, inderdaad geen alkalineLeon schreef:Jaap, volgens mij bedoel je oplaadbare batterijen in plaats van alkalinebatterijen. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Alkaline)
Hoe goed batterijen/accu's tegen snelladen kunnen hangt nogal af van het type en de slimheid van de lader. De batterij van mijn camera envan mijn GSM hebben bewezen dat er ook types zijn die je echt vaker dan 500x in één uur kunt volstouwen zonder dat er iets stuk gaat. Dat sommige penlites (AA) wel erg worden met snelladen en dat je dat ook goed kunt ruiken geeft mij wel te denken, dat weer wel.
Leon
Panasonic heeft Eneloop/Sanyo overgenomen en zouden dus hetzelfde moeten zijn. Volgens mij voert Panasonic sinds kort alleen nog maar de eigen merknaam. De Sanyo batterijen zijn waarschijnlijk nog een oude voorraad.Inge1 schreef:Vraagje: Ik wil batterijen van eneloop aanschaffen (via de nkon site) maar vind daar AA batterijen van Sanyo eneloop en van Panasonic eneloop - beidde 2000 mah. Welke kan ik het beste nemen. Vind die van sanyo wel handig ivm de verschillende kleurmogelijkheden zodat je meteen weet welke wel/ niet gebruikt zijn.
Wie kan me helpen met beter sanyo of panasonic eneloop ivm batterijduur.