Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Broek clip - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Broek clip

...en dan te bedenken dat de originele tipgever in Zutphen woont!
Dan komt er toch nog iets goeds uit Zutphen :) Ik ben verder geen ras Zutphennees, maar ben in het ziekenhuis van Naarden geboren. Verder heb ik het gevoel dat de TS inmiddels is afgehaakt, zou deze reeds zijn voorzien van voldoende ideeen of heeft die een uitwerkte exemplaar nodig?
nsa1984 schreef:Dan komt er toch nog iets goeds uit Zutphen :) Ik ben verder geen ras Zutphennees, maar ben in het ziekenhuis van Naarden geboren. Verder heb ik het gevoel dat de TS inmiddels is afgehaakt, zou deze reeds zijn voorzien van voldoende ideeen of heeft die een uitwerkte exemplaar nodig?
Haha, nee hoor. De TS had weinig meer toe te voegen nadat zijn topic gekaapt was :wink:

Ik ben vandaag nog bij de HEMA geweest om te kijken of ze klittenband verkochten maar daar niet geslaagd. Nu dus op zoek naar een naaiwinkel en kijken of de tip van Willem.m bij mij ook werkt.
MarcoL schreef:Haha, nee hoor. De TS had weinig meer toe te voegen nadat zijn topic gekaapt was :wink:

Ik ben vandaag nog bij de HEMA geweest om te kijken of ze klittenband verkochten maar daar niet geslaagd. Nu dus op zoek naar een naaiwinkel en kijken of de tip van Willem.m bij mij ook werkt.
Sorry MarcoL, het was niet de bedoeling om jouw topic te kapen :oops: hoop dat je ondanks of juist mede door mijn kaap toch nog nuttige tips uit het topic kunt halen.
nsa1984 schreef:
MarcoL schreef:Haha, nee hoor. De TS had weinig meer toe te voegen nadat zijn topic gekaapt was :wink:

Sorry MarcoL, het was niet de bedoeling om jouw topic te kapen :oops: hoop dat je ondanks of juist mede door mijn kaap toch nog nuttige tips uit het topic kunt halen.
Je hebt er denk ik zelfs meer uitgekregen dan mij was gelukt, ik kan je alleen maar dankbaar zijn :D ben je ook in te huren voor de lastiger topics?
[offtopic]
Wat voor lastigere onderwerpen had je in gedachten dan. :D :D :D
[/offtopic]
Nee even serieus, het was niet mijn bedoeling om jouw topic te stelen. Eerste reactie was ook zuiver bedoeld als een helpende hand in de richting van jouw klittenband idee. (dat idee had ik zelf ook al)
Dat er daarna word gereageerd met dat het ergens anders ook tekoop zou zijn, maar dat ik het daar niet heb kunnen vinden. Dat zorgt wel dat ik redelijk actief in een topic word. Ben daarin zelf ook eerlijk genoeg om te erkennen dat ik soms maandenlang over een heel voor de hand liggende optie heen kan kijken, dus een artikel in een winkel missen lukt mij ook nog wel.
En dan nog de uitkomst van de TS. Ik fiets inmiddels 2 weken rond met de Vaude beschermers (plaatsje staat op eerste pagina) en ze bevallen goed.

In het begin moest ik wel opletten dat ik ze niet te strak vastzette aangezien ze dan mn spieren afklemden tijdens het fietsen. Maar iets losser houden ze, ook door de grote, al mn broeken (ook de zwaardere goretex met ritsen onderaan) netjes vast.
Even een heel oud topic omhoog schoppen.
Onlangs heeft mijn vriendin bij de wibra een setje reflecterende klittenbanden gehaald voor 60 eurocent per twee. Ze zijn elk ongeveer 50cm lang, en voorzien van een reflecterend materiaal waardoor de benen in het donkere weer mee oplichten als er een lamp op schijnt.
Voor de echte regelmatige gebruiker misschien erg snel versleten (qua kleefkracht van de klittenband) maar voor de prijs en de bruikbaarheid zeker geen slechte optie. (Heb zelf inmiddels 3 extra setjes gehaald, armen+enkels van mezelf en die van mijn vriendin)