Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2010 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2010

Ik heb het overigens gisteren aan een conducteur gevraagd. Goede Vrijdag is inderdaad bij de NS een feestdag en de fiets mag dus voor 9 uur mee. Als je conducteur het niet kan vinden op de zakcomputer, dan staat de informatie bij de regels voor de geldigheid van de studenten OV.
Wim
Hallo Eric,
Eric op de Fiets schreef:Is er ook een route in GPX bestandformaat beschikbaar?
Sinds ik windows 7 heb, werkt Garmin's MapSource meer als MapCrash. "6.15.11 Works with Windows Vista", Dus niet met Windows 7. EasyGPS works always, alleen niet met Garmin's GDB bestanden :roll:
Ik dacht dat er in windows 7 een XP comptabiliteit modus zat voor het probleemloos draaien van XP-programma's. :o

Anyway, ik heb Jim's bestand omgezet, is hier te downloaden.
Wie gaan er mee? Zelf weet ik het nog niet hoor.

Rutger
Ik ben in ieder geval van de partij. Of ik vrijdagmiddag al vanaf Eindhoven meekan weet ik nog niet, maar anders zie ik de rest vanzelf op de camping.

Richard
Pas wel allemaal even op met de spoorwegen (voor wie met de trein komt).
Het Paasweekend is één van de momenten waarop grote buitendienststellingen veelvuldig voorkomen en zo ook dit jaar in de omgeving van Weert en Venlo.
Kijk voor de exacte werkzaamheden in heel het land op www.ns.nl

[Dit is slechts een melding, ga nu niet weer allemaal klagen over de spoorwegen in dit topic svp]
We moeten wel wat regenkleding meenemen volgens mij, de voorspellingen zijn nogal nat...
Goede training voor mijn tocht door IJsland dan...daar verwacht ik ook wel wat neerslag. Hoewel ik daar momenteel beter ovenhandschoenen en vuurvaste banden mee kan nemen geloof ik ;)
Erger dan 2 jaar terug kan het toch niet worden qua weer. En ook toen heb ik optimaal genoten. En waarschijnlijk het slechte weer gedelete uit mijn geheugen.
Ik heb er zin in en ben er van vrijdagavond tot zondagochtend.

Gr.
Betty
Het wordt vast weer een druk en gezellig Paasweekend. Er hebben zich tot nu toe 40 fietsers aangemeld.

Ronald
Het was een heerlijk paas weekend, ook met routeverkorting terug naar Eindhoven :lol: Foto's op http://www.fietshumor.nl Ronald bedankt!
Hoi allemaal!

De spoorwegen waren vriendelijk :D dus ik ben ook weer thuis na een fijn Paasweekend. Ronald, bedankt voor de organisatie en de rest voor de gezelligheid! Ik heb weer heerlijk gefietst en gekampeerd!

Groetjes,

An
Ik heb duidelijk wat gemist. Wat ziet het er weer geweldig uit.
Wim
Wat een boel veel foto's. 8)

Geeft een goede indruk van hoe zo'n weekend is. Ziet er gezellig uit!
Bedankt voor het delen Eric-op-de-fiets.
Een geweldig leuk weekend!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Tot snel! Ronald, bedankt voor de organisatie.
Mooie foto's Erik!
Wim & Marjan.
Voor de liefhebbers (en voor de redactie :lol:) hier 2 gallery's met foto's:
zachte kleuren
felle kleuren
Als ik het zo zie op de foto's van RobertJan hebben wij zondag de betere route gehad! Lekker met de wind af en toe in de rug en door prachtige bossen en heidevelden naar Eindhoven. We hebben zelfs een vos gespot!!
Maar petje af voor de bikkels die de tocht helemaal geklaard hebben!
Ik vond het weer een superweekend en stap zo weer op de fiets!
De volgende keer hopelijk iets meer uitgerust aan het begin, zodat ook het avondprogramma ten volle benut kan worden :wink:

groetjes van Ellen
Ja, het avond'programma' is altijd zeker zo gezellig als het dagprogramma. Wel merk dat het een 'bepaalde' invloed heeft op de fietsprestaties overdag... :wink:

Alle deelnemers trouwens nog zeer bedankt voor een zeer geslaagd Paasweekend!
Bedankt voor de leuke foto 's!
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, aan de foto's te zien was het erg gezellig fietsen in een mooie omgeving. Met hoeveel waren jullie in totaal?
Stuk of 40-50.
Graag gedaan An. :wink: